מאגר עבודות סמינריוניות- כיצד נכון להתייחס לזה?

בימינו, נדמה כי כל דבר זמין לרכישה ברשת  – מכפתור ועד שרוך נעל, ועד כלה להזמנה, או שייקר ידני או התמונה הזו בעליאקספרס שבוודאות זו טעות לקנות – אבל בטח נקנה אותה בכל מקרה. כך, גם עבודות סמינריוניות, לא? כל התכנים שבעבר היינו הולכים לספריה לחפש, זמינים היום במאגרי מידע. אז למה לא עבודות סמינריוניות מוכנות? ובכן, האמת היא שישנם גם מאגר עבודות סמינריוניות. רק מה, מאגר של עבודות סמינריוניות, הוא לא כמו עליאקספרס. או אולי כן. כשאנחנו קונים מעליאקספרס, אנחנו יודעים מראש שהאיכות של מה שנקבל תהיה גרועה. כשאנחנו קונים מאיביי, אנחנו מצפים לאיכות קצת יותר טובה. ובחנויות יותר 'מכובדות' כמו אמזון כבר יש לנו ציפיות מבוססות היטב. כך גם ביחס למאגר עבודות סמינריוניות. טוב, בערך.

ראשית כל, אין הרבה מאגרים אמינים של עבודות סמינריוניות בעברית. השוק הישראלי נשלט על ידי שני מאגרים עיקריים, שאחד מהם הוא, כמובן, אנחנו, סמרטר. מה ההבדל בין מאגר עבודות סמינריוניות אחד למאגר עבודות סמינריוניות שני? ישנם כמה הבדלים. סמרטר הוא מאגר עבודות סמינריוניות איכותי. זה אומר שכל עבודה שמועלית לאתר נבדקת קודם כל על ידי הצוות המיומן של האתר. זה אומר גם, שאנחנו זמינים תמיד לענות לכל שאלה, תהייה, בעיה. כמאגר העבודות הסמינריוניות הגדול ביותר בישראל, אנחנו לוקחים את מה שאנחנו עושים מאד ברצינות. 

שנית, בתור מפרסמים, אם שאלתם את עצמכם, באיזה מאגר עבודות סמינריוניות כדאי לכם לפרסם למשל סמינריון בחינוך שכתבתם? אז כדאי שתדעו שיש מאגרים שמנכסים לעצמם את זכויות היוצרים בעבודה שלכם אחרי מספר נתון של מכירות (לא אנחנו). זה אומר, שאחרי שהעבודה נמכרה X פעמים, היא שייכת למאגר. לכם אין שום שליטה עליה, וגם זכויות היוצרים, בעבודה שעמלתם עליה, כבר לא שלכם. אצלנו זה לא כך. המפרסמים שלנו שומרים על הזכויות בעבודות, לא משנה כמה פעמים הן נמכרות. תחשבו מה זה אומר מבחינת פוטנציאל הרווח שלכם. זה נותן לכם גם את הזכות להתחרט, אם אתם לא רוצים שהעבודה שלכם תמשיך להתפרסם במאגר עבודות אקדמאיות. 

ודבר אחד אחרון, שחשוב לנו להתייחס אליו. עבודה שרכשתם ממאגר עבודות אקדמאיות יכולה להקל עליכם מאד את הליך הכתיבה. עבודה כזו מציגה לכם את החומר בנושא הרלוונטי, מוכן, מעובד, מסוכם. מוכן לעבודה. כמו בצק. זה לא אומר שאתם יכולים להגיש אותה כעבודה מקורית שלכם. זה אומר שאתם יכולים להשתמש בעבודה כחלק מן 'המצרכים' שתכניסו לעבודה שתכתבו בעצמכם. כמעט כל המוסדות האקדמאים בארץ מפעילים היום תוכנות שבודקות את המקוריות של עבודות שמוגשות אליהם. עבודה שנרכשה ממאגר עבודות אקדמאיות היא עבודה שסטודנט אחר כתב במהלך הלימודים שלו, ואותו סטודנט גם הגיש את העבודה. כלומר, היא נכללת במאגר העבודות האקדמאיות של המוסדות האקדמאיים. הדבר הזה משמעותי במיוחד באוניברסיטה הפתוחה, למשל. אז אל תשכחו את זה!

אחרי שתכתבו את העבודה שלכם, אתם מוזמנים לפרסם אותה אצלנו – כך, תוכלו גם להנות מהכנסה נוספת, וגם לעזור לסטודנטים אחרים, שעוד לא כתבו

 

בהצלחה!

בלוג
פרסום כתבות באתרים מובילים

מעידן בו עסקים מעטים מאוד יכלו ליהנות מחשיפה רחבה מול קהל היעד שלהם, הגענו לעידן בו כל אחד יכול ועד כמה שזה נשמע רומנטי, במובנים

בלוג
פרסום באתרי תוכן

אתר אינטרנט ולא משנה באיזה תחום הוא עוסק נחשב לעסק לכל דבר ועניין. צריך לטפח אותו, לדאוג לו, להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק

בלוג
כתבה שיווקית

אחד המושגים היותר מדוברים ואנו מתעסקים בו כמעט בכל תחום שקיים הוא שיווק. היום, כמעט כל בעל עסק עושה שימוש בשיווק במטרה לפרסם ולחשוף את

בלוג
פרסום מאמרים באתרים

קיים קשר ישיר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קידום אורגני לבין שיווק ופרסום האתר או העסק שלנו ברשת האינטרנט. תוכן איכותי הוא אחד הקריטריונים הכי

בלוג
קישורים לקידום אורגני בגוגל

כל שמתעסק קצת באינטרנט, בשיווק ופרסום בדיגיטלי ודאי שמע את המושג קידום אורגני או SEO. כדי שתוכלו להבין בצורה יסודית מה זה אומר קישורים לקידום

בלוג
בניית קישורים לקידום מהיר

גם היום, שנת 2021, אחרי תקופה יחסית ארוכה שבה תחום ה- SEO פעיל ועובר כל מיני שינויים, עדין  בניית קישורים לקידום מהיר מהווה חלק חשוב