יוטיוב היא אחת מהפלטפורמות הכי מוכרות בעולם לשמיעת מוזיקה. יש כאלה שאומרים כי היא עדיין הפלטפורמה המועדפת על מרבית האנשים בעולם. ניתן להגיד בפה מלא כי בישראל בכל אופן היא שומרת על פופולאריות גבוהה. מהסיבה הזאת כל בעל עסק חייב לשקול בחיוב לפרסם את העסק במודעות יוטיוב. פרסום ביוטיוב מאפשר להגיע לקהל רב תוך זמן קצר, כל זאת מתאפשר על ידי פרסום מודעות. המודעות הללו מגיעות לרוב לפני שהסרטון הרצוי עולה, מה שיחייב את הגולש לצפות בחלק מהמודעה. הוא יבחר האם הוא רוצה לראות את המודעה כולה או רק חלק ממנה. אז איזה סוגי סרטונים כדאי לכם לפרסם במודעות יוטיוב שקופצות בסרטונים?
סרטון שאמור להיות מיועד כמעט לכולם
אף פרסום לא יכול להיות כזה שמתאים לכולם באופן גורף. אך אפשר להגיד כי ישנם המון סרטונים שאמורים להיות מתאימים למרבית האנשים. אם אתם יודעים כי הסרטון מתאים כמעט לכולם, כדאי לכם לפרסם אותו במודעות יוטיוב. מודעות אלה מופיעות לרוב באופן גלובלי מבלי שתהיה לכם יכולת לשלוט למי הן מגיעות. לרוב יוטיוב בעצמה לא יודעת מי הוא אותו גולש שנכנס באופן אנונימי לצפות בסרטון. חבל שתפרסמו שירותים או מוצרים שמיועדים לאוכלוסייה ספציפית במקום שמיועד לכולם. כמובן שתמיד אפשר לנסות את אפשרות הפרסום הזאת קודם לכן.
פרסום של מוצרים או שירותים מוכרים
תזכרו כי ברוב המקרים למי שיצפה במודעה יהיו רק 5 עד 20 שניות לצפות במודעה. לאחר מכן הם יבחרו האם לראות את הסרטון המקורי או שהם מעדיפים לראות את המודעה שלכם. פרסום של מוצרים או שירותים לא מוכרים יקשו עליכם למשוך את הגולשים להמשיך לראות. הרי אתם צריכים יותר מכמה שניות כדי להסביר על מה מדובר. אם הגולשים רואים שהם לא מבינים, אין סיבה שהם יישארו לצפות במודעה שפרסמתם. מצד שני אם מדובר על מוצר או שירות מוכרים יהיה לאותם גולשים את הרצון הבסיסי לראות מה אתם מציעים. אל תשכחו גם להוסיף מה מבדיל אתכם בהשוואה לכל החברות האחרות.
מודעה שמבינים מיד את החשיבות שלה
אם יש לכם חברת אחסון אתרים, תרצו לדעת כי המודעה מגיעה במהירות לשורה התחתונה הרצויה. הרי אם לא תגיעו במהרה לשורה התחתונה הגולשים עלולים לעזוב את הסרטון. אך ברגע שתציגו תוך כמה שניות את מה שמייחד אתכם בהשוואה לשאר זה עשוי לתפוס את העין. יש כאלה שיעבירו הלאה, אך אחרים יישארו עוד כמה שניות כדי ללמוד עליכם עוד. יכול להיות שהם יבצעו אינטראקציה מלאה או יעזבו את הסרטון לאחר מכן. מה שאתם יודעים זה שבחרתם את הסרטון הנכון שיופיע במודעה של יוטיוב. מכאן הבחירה הסופית היא של הגולשים שאמורים לקבוע עד כמה זה מתאים עבורם.