מאגר עבודות סמינריוניות- כיצד נכון להתייחס לזה?

בימינו, נדמה כי כל דבר זמין לרכישה ברשת  – מכפתור ועד שרוך נעל, ועד כלה להזמנה, או שייקר ידני או התמונה הזו בעליאקספרס שבוודאות זו טעות לקנות – אבל בטח נקנה אותה בכל מקרה. כך, גם עבודות סמינריוניות, לא? כל התכנים שבעבר היינו הולכים לספריה לחפש, זמינים היום במאגרי מידע. אז למה לא עבודות סמינריוניות מוכנות? ובכן, האמת היא שישנם גם מאגר עבודות סמינריוניות. רק מה, מאגר של עבודות סמינריוניות, הוא לא כמו עליאקספרס. או אולי כן. כשאנחנו קונים מעליאקספרס, אנחנו יודעים מראש שהאיכות של מה שנקבל תהיה גרועה. כשאנחנו קונים מאיביי, אנחנו מצפים לאיכות קצת יותר טובה. ובחנויות יותר 'מכובדות' כמו אמזון כבר יש לנו ציפיות מבוססות היטב. כך גם ביחס למאגר עבודות סמינריוניות. טוב, בערך.

ראשית כל, אין הרבה מאגרים אמינים של עבודות סמינריוניות בעברית. השוק הישראלי נשלט על ידי שני מאגרים עיקריים, שאחד מהם הוא, כמובן, אנחנו, סמרטר. מה ההבדל בין מאגר עבודות סמינריוניות אחד למאגר עבודות סמינריוניות שני? ישנם כמה הבדלים. סמרטר הוא מאגר עבודות סמינריוניות איכותי. זה אומר שכל עבודה שמועלית לאתר נבדקת קודם כל על ידי הצוות המיומן של האתר. זה אומר גם, שאנחנו זמינים תמיד לענות לכל שאלה, תהייה, בעיה. כמאגר העבודות הסמינריוניות הגדול ביותר בישראל, אנחנו לוקחים את מה שאנחנו עושים מאד ברצינות. 

שנית, בתור מפרסמים, אם שאלתם את עצמכם, באיזה מאגר עבודות סמינריוניות כדאי לכם לפרסם למשל סמינריון בחינוך שכתבתם? אז כדאי שתדעו שיש מאגרים שמנכסים לעצמם את זכויות היוצרים בעבודה שלכם אחרי מספר נתון של מכירות (לא אנחנו). זה אומר, שאחרי שהעבודה נמכרה X פעמים, היא שייכת למאגר. לכם אין שום שליטה עליה, וגם זכויות היוצרים, בעבודה שעמלתם עליה, כבר לא שלכם. אצלנו זה לא כך. המפרסמים שלנו שומרים על הזכויות בעבודות, לא משנה כמה פעמים הן נמכרות. תחשבו מה זה אומר מבחינת פוטנציאל הרווח שלכם. זה נותן לכם גם את הזכות להתחרט, אם אתם לא רוצים שהעבודה שלכם תמשיך להתפרסם במאגר עבודות אקדמאיות. 

ודבר אחד אחרון, שחשוב לנו להתייחס אליו. עבודה שרכשתם ממאגר עבודות אקדמאיות יכולה להקל עליכם מאד את הליך הכתיבה. עבודה כזו מציגה לכם את החומר בנושא הרלוונטי, מוכן, מעובד, מסוכם. מוכן לעבודה. כמו בצק. זה לא אומר שאתם יכולים להגיש אותה כעבודה מקורית שלכם. זה אומר שאתם יכולים להשתמש בעבודה כחלק מן 'המצרכים' שתכניסו לעבודה שתכתבו בעצמכם. כמעט כל המוסדות האקדמאים בארץ מפעילים היום תוכנות שבודקות את המקוריות של עבודות שמוגשות אליהם. עבודה שנרכשה ממאגר עבודות אקדמאיות היא עבודה שסטודנט אחר כתב במהלך הלימודים שלו, ואותו סטודנט גם הגיש את העבודה. כלומר, היא נכללת במאגר העבודות האקדמאיות של המוסדות האקדמאיים. הדבר הזה משמעותי במיוחד באוניברסיטה הפתוחה, למשל. אז אל תשכחו את זה!

אחרי שתכתבו את העבודה שלכם, אתם מוזמנים לפרסם אותה אצלנו – כך, תוכלו גם להנות מהכנסה נוספת, וגם לעזור לסטודנטים אחרים, שעוד לא כתבו

 

בהצלחה!

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.

לימודי טכנולוגיה
בלוג
איך חטיבות הביניים מאמצות טכנולוגיה וחדשנות

לחטיבות הביניים תפקיד מכריע בהכנת התלמידים לעתיד. על ידי שילוב טכנולוגיה וחדשנות בתכנית הלימודים, בתי ספר יכולים לצייד טוב יותר את התלמידים עם הכישורים הדרושים להם כדי להצליח בעולם המשתנה במהירות.

לימודי NLP
בלוג
כל מה שצריך לדעת על לימודי NLP

שיטת NLP הפכה בשנים האחרונות לאחת משיטות הטיפול היותר מוכרות ומוצלחות ולא בכדי, מדובר על שיטה המאפשרת לנו להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים החל מסיטואציות לא פשוטות בזוגיות, בקריירה, בלימודים ועד להתפתחות וצמיחה אישית או משברי חיים שונים. כל פרק בחיינו מכיל עמו התמודדויות שונות, NLP מספק את הכלים להתנהלות עם ההתמודדויות תוך הבנת החיים לעומק, ובהנחיה והליווי המתאימים אחוזי ההצלחה של השיטה הם מאד גבוהים. בואו להכיר מקרוב את עולם הNLP.

קורס אנגלית
בלוג
קורס אנגלית עסקית אונליין

לימוד אנגלית עסקית יכול לשדרג אתכם מקצועית, לסייע לכם בקבלה לעבודה וכמובן גם ברמה האישית כעצמאיים/בעלי עסקים. בעזרת לימודי אנגלית עסקית אצלנו בסי גורו תוכלו לשפר את האנגלית שלכם והשליטה בשפה במהירות ולהשיג את המטרות שלכם מהר יותר. בעזרת שיעורים אחד על אחד עם מורים פרטיים מקצועיים מכל רחבי העולם ובמחיר מוזל, תוכלו ללמוד בהתאמה אישית לצרכים ולקצב הרצוי עבורכם.

WRITING ACADEMIC
בלוג
טעויות נפוצות בתהליך כתיבת עבודות לאקדמיה

כתיבת עבודה באקדמיה יכולה להצטייר כתהליך ארוך ומייגע, אך היא גם הזדמנות מצוינת לחקור נושא שמעניין אתכם, לפתח חשיבה ביקורתית ולשכלל את יכולת הכתיבה. עם זאת, הדרך רצופה מכשולים. סטודנטים רבים נופלים באותן מלכודות נפוצות, שפוגעות באיכות העבודה ובציון הסופי. אז איך נמנעים מהן ויוצאים מהביצות האקדמיות בראש מורם? ריכזנו עבורכם דגשים חשובים להצלחה.

תואר
בלוג
הדרך להצלחה: כיצד תואר במדעי ההתנהגות יכול לשפר כל קריירה

ניתן לדמות יציאה למסלול קריירה לניווט במבוך מורכב – היא דורשת תובנה חדה, יכולת הסתגלות והבנה מעמיקה של היסוד האנושי. כשמנתחים את הנוף המקצועי, מתגלה מגדלור אור אחד: תואר במדעי ההתנהגות. תעודה זו אינה רק עדות להישגים אקדמיים; זהו כלי רב-תכליתי, המטפח יכולות החוצות גבולות מסורתיים ומשפרות כל קריירה.