מסלולי לימוד שתוכלו ללמוד בקרוב גם אונליין מהבית

ריכזנו עבורכם כאן מספר מסלולי לימוד אקדמאיים נבחרים שתוכלו ללמוד ככל הנראה בשנים הקרובות גם באופן מקוון, אונליין לגמרי מהבית ולא רק במסגרת האוניברסיטה הפתוחה.

מגפת הקורונה והשלכותיה הביאה לסגירתם של מוסדות לימוד רבים לאורך החודשים האחרונים וכתוצאה מכך שיטות הלימוד והחינוך השתנו במחוזותינו באופן דרמטי כאשר ניתן היה לראות מגמת עלייה מתמשכת במתכונת הלמידה המקוונת המתבססת על הוראה מרחוק באמצעות בפלטפורמות דיגיטליות שונות. בשל העובדה שמחקרים שונים מראים שהלימוד המקוון מגביר את היכולת לצבירת מידע בפחות זמן, נראה שהשינויים הדרמטיים שהביאה עימה הקורונה לא ייעלמו במהרה מחיינו בשנים הקרובות.

לרוב, תארים אקדמיים מקוונים נועדו מלכתחילה לספק את הצרכים של הסטודנטים הבוגרים יותר שרוצים לשלב לימודים לצד קריירה ועבודה קיימת, אך ככל שהפכו פופולריים יותר, החלו מוסדות רבים יותר ברחבי העולם לפתוח מסלולי לימוד אקדמיים מקוונים בתחומים מבוקשים – הנה לדוגמא ארבעה מסלולי לימוד פופולריים שלהערכתנו יצברו תאוצה באופן מקוון בשנים הקרובות:

  1. תואר מקוון בתחום ההנדסה – באופן כללי, תחום ההנדסה הוא תחום פופולרי מאוד בישראל ובשנים האחרונות החלו מספר מוסדות אקדמיים להציע תכניות מקוונות ללימודי הנדסה, שזמינות בעיקר ברמות תואר שני ותואר שלישי. אבל כעת, אנו צופים כי ניתן יהיה ללמוד גם עבור תואר ראשון במסגרת לימודי הנדסה אונליין במסלולים שונים דוגמת הנדסת חשמל, תעשייה, כימיה ועוד. מהנדסים כידוע פותרים בעיות טכניות, יוצרים עיצובים ומכשירים יעילים ופונקציונליים, ומקפידים על שיטות בטוחות לסביבה ולכלכלה, כדי להועיל לעסקים ולקהילות עבורם הם עובדים. לימודים מקוונים בתחום ההנדסה מתאימים גם לאלה שעובדים בתחום ורוצים להעשיר את הידע שלהם, להתמחות בתחום משני מסוים או ליישם ישירות בעבודה.

 

  1. תואר במינהל עסקים – תואר במינהל עסקים מקנה לבוגרים עתיד רבגוני מבחינת מקומות העבודה והיכולת למצוא עבודה בתחומי עסקים רבים ושונים. אמנם, מדובר בתחום תחרותי מאוד, אבל הסיבה העיקרית לפופולריות הרבה של תואר זה נובעת מהעובדה שהוא מספק לבוגרים ידע נרחב כיצד להפעיל ולנהל עסק. לכן, את מה שתלמדו תוכלו ליישם כמעט בכל תחום. סטודנטים בקורס מקוון למינהל עסקים צופים בהרצאות וידאו, משתתפים במשימות אקטיביות, ומקבלים גישה מלאה למשאבי למידה דיגיטליים. האינטראקציה החברתית, הכוללת חיבורים עם חברים ללימודים, מרצים ומדריכים, מתבצעת באמצעות פלטפורמה מקוונת, כמו כנס או סמינר מקוון בזום.
  2. תואר מקוון במדעי המחשב – די קל להבין את השאיפה ללמוד תואר מקוון במדעי המחשב. ידע בתחום מעניק יתרון רציני לקריירה בלי קשר לתחום העבודה שבו תבחרו. המשכורת די גבוהה והמעסיקים תמיד מחפשים מהנדסי תוכנה או חומרה שאפתניים, עם לפחות תואר ראשון במדעי המחשב. במהלך לימודים מקוונים בתחום, סטודנטים משתמשים בתכני מולטימדיה ומשתתפים בפורום דיונים, בלוגים או שיחות וידאו ונהים משירותי תמיכה חזקים המיועדים לסטודנטים. תחום מדעי המחשב הוא רחב ביותר כך שתוכלו להתמחות בשלל נושאים כמו אבטחת סייבר, מחשוב ענן, טכנולוגיית מידע או משחקי וידאו.

 

  1. תואר מקוון בלימודי בריאות – הצורך המתמיד באנשי רפואה מקצועיים, ובעיקר מומחי בריאות ומומחים לניהול בריאות, נמצא בייחוד בימים אלו במגמת עלייה. בתחום זה הלימודים מתמקדים ביסודות מדע הרפואה, המינוח והרפואי, מידע רלוונטי על תוכנות רפואיות, ניהול משרדים ומערכות מידע בריאותיות.
CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.

לימודי טכנולוגיה
בלוג
איך חטיבות הביניים מאמצות טכנולוגיה וחדשנות

לחטיבות הביניים תפקיד מכריע בהכנת התלמידים לעתיד. על ידי שילוב טכנולוגיה וחדשנות בתכנית הלימודים, בתי ספר יכולים לצייד טוב יותר את התלמידים עם הכישורים הדרושים להם כדי להצליח בעולם המשתנה במהירות.

לימודי NLP
בלוג
כל מה שצריך לדעת על לימודי NLP

שיטת NLP הפכה בשנים האחרונות לאחת משיטות הטיפול היותר מוכרות ומוצלחות ולא בכדי, מדובר על שיטה המאפשרת לנו להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים החל מסיטואציות לא פשוטות בזוגיות, בקריירה, בלימודים ועד להתפתחות וצמיחה אישית או משברי חיים שונים. כל פרק בחיינו מכיל עמו התמודדויות שונות, NLP מספק את הכלים להתנהלות עם ההתמודדויות תוך הבנת החיים לעומק, ובהנחיה והליווי המתאימים אחוזי ההצלחה של השיטה הם מאד גבוהים. בואו להכיר מקרוב את עולם הNLP.

קורס אנגלית
בלוג
קורס אנגלית עסקית אונליין

לימוד אנגלית עסקית יכול לשדרג אתכם מקצועית, לסייע לכם בקבלה לעבודה וכמובן גם ברמה האישית כעצמאיים/בעלי עסקים. בעזרת לימודי אנגלית עסקית אצלנו בסי גורו תוכלו לשפר את האנגלית שלכם והשליטה בשפה במהירות ולהשיג את המטרות שלכם מהר יותר. בעזרת שיעורים אחד על אחד עם מורים פרטיים מקצועיים מכל רחבי העולם ובמחיר מוזל, תוכלו ללמוד בהתאמה אישית לצרכים ולקצב הרצוי עבורכם.

WRITING ACADEMIC
בלוג
טעויות נפוצות בתהליך כתיבת עבודות לאקדמיה

כתיבת עבודה באקדמיה יכולה להצטייר כתהליך ארוך ומייגע, אך היא גם הזדמנות מצוינת לחקור נושא שמעניין אתכם, לפתח חשיבה ביקורתית ולשכלל את יכולת הכתיבה. עם זאת, הדרך רצופה מכשולים. סטודנטים רבים נופלים באותן מלכודות נפוצות, שפוגעות באיכות העבודה ובציון הסופי. אז איך נמנעים מהן ויוצאים מהביצות האקדמיות בראש מורם? ריכזנו עבורכם דגשים חשובים להצלחה.

תואר
בלוג
הדרך להצלחה: כיצד תואר במדעי ההתנהגות יכול לשפר כל קריירה

ניתן לדמות יציאה למסלול קריירה לניווט במבוך מורכב – היא דורשת תובנה חדה, יכולת הסתגלות והבנה מעמיקה של היסוד האנושי. כשמנתחים את הנוף המקצועי, מתגלה מגדלור אור אחד: תואר במדעי ההתנהגות. תעודה זו אינה רק עדות להישגים אקדמיים; זהו כלי רב-תכליתי, המטפח יכולות החוצות גבולות מסורתיים ומשפרות כל קריירה.