מתנות לאנשים שאוהבים- עשה ואל תעשה

"אז מה אם קנית לי, אז מה. אני לא ילדה קטנה". לא משנה באיזה גיל ואם אנחנו גברים, נשים או ילדים אין מי שלא אוהב מתנות. אבל לא סתם עוד מארז קרמים אקראי, אותו נשאיר ברוב המקרים בארון ונעביר למישהו אחר. אנחנו אוהבים מתנות שמפתיעות אותנו, מתנות מרגשות שמראות שחשבו עלינו ועל העדפות שלנו.

מאפיינים של מתנה טובה

יום האירוע הגיע. משפחה, חברים ומכרים מגיעים ומביאים מתנות. אתם שמים אותם בצד מנימוס למרות שבא לכם ישר לקרוע את השקיות ולראות מה יש בפנים. מה תצפו לראות?

  • משהו שיפתיע אותנו.
  • משהו שיצחיק אותנו – מתנה שקשורה לבדיחה אישית.
  • משהו שאנחנו אוהבים – למשל, בקבוק יין איכותי לחובבי יין.
  • משהו שקשור לתחומי העניין שלנו – פאזל עץ איכותי, כלי בישול.
  • משהו שירגש אותנו – לדוגמה, תמונה, ברכה, טיול בהפתעה.
  • משהו שנוכל להשתמש בו לטווח ארוך – שעון איכותי, תכשיט, גאדג'ט מיוחד.
  • משהו שנוכל לחלוק את החוויה של להשתמש בו עם אחרים – מארז ממתקים, מארז אלכוהול, סדנה, טיול, משחק חברתי.

מאפיינים של מתנות שפחות אהבנו

  • חזרתיות – כאשר אנו פותחים את המתנות ורואים שקיבלנו אותו דבר כמה פעמים. הדרך להימנע מכך היא להיות מקורי או לבדוק עם שאר החברים/משפחה.
  • מתנות גנריות – כמה פעמים קיבלתם מארזי טיפוח בניחוח לחג שבחיים לא תשתמשו בהם? מתנות גנריות הן מתנות שנותנות למקבל הרגשה שקיבל מתנה מתוך נימוס, מה שנקרא "לשים וי".

אז לא עדיף לבחור בכסף?

כסף זאת אכן אופציה רווחת כאשר אנחנו לא יודעים מה לתת. אופציה זו היא לא בהכרח המתנה הכי טובה וזאת למרות שמקבל המתנה יוכל לקנות בה את מתנת חלומותיו.

כאשר אנו הולכים לאירוע גדול, כסף זאת אכן האופציה המקובלת ואף הרצויה על ידי בעלי השמחה. כאשר מדובר בחג, יום הולדת, בייבי שאוור וכל אירוע בסדר גודל אינטימי כסף יכול להתקבל בפני החוגגים כחוסר אכפתיות והשקעה וזאת מכמה סיבות.

  • יש לקבלת מתנה השפעה על תחושת השייכות והקירבה שלנו לאדם או לקבוצה ממנה קיבלנו את המתנה.
  • ככל שאנו מתבגרים ובמיוחד אחריי שמקימים משפחה יש סיכוי מאוד גבוה שהכסף אותו קיבלנו ישמש לשלם חשבונות, קניות ועוד ולא ישיג את מטרת הפינוק אליו יועד.

אם אתם רוצים שמקבל המתנה באמת יעשה משהו עבור עצמו עם הכסף, ניתן להביא גיפט קארד וזאת בתנאי שהוא לחברה אותה מקבל המתנה מכיר/לקוח בה/ תועיל לו. גיפט קארד בלי מטרה הוא כסף שבוי שהרבה מחפשים איך להיפטר ממנו או להחליף.

 

מתנות מרגשות זה שוגליז

בקרו באתר המתנות שוגליז ותמצאו מתנות מרגשות ומושקעות לכל אירוע.

באתר תוכלו לעבור בין הקטגוריות השונות ולמצוא היצע רחב של מתנות כך שבטוח תמצאו את הדבר שהאהובים, המשפחה והחברים שלכם ישמחו לקבל.

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.

לימודי טכנולוגיה
בלוג
איך חטיבות הביניים מאמצות טכנולוגיה וחדשנות

לחטיבות הביניים תפקיד מכריע בהכנת התלמידים לעתיד. על ידי שילוב טכנולוגיה וחדשנות בתכנית הלימודים, בתי ספר יכולים לצייד טוב יותר את התלמידים עם הכישורים הדרושים להם כדי להצליח בעולם המשתנה במהירות.

לימודי NLP
בלוג
כל מה שצריך לדעת על לימודי NLP

שיטת NLP הפכה בשנים האחרונות לאחת משיטות הטיפול היותר מוכרות ומוצלחות ולא בכדי, מדובר על שיטה המאפשרת לנו להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים החל מסיטואציות לא פשוטות בזוגיות, בקריירה, בלימודים ועד להתפתחות וצמיחה אישית או משברי חיים שונים. כל פרק בחיינו מכיל עמו התמודדויות שונות, NLP מספק את הכלים להתנהלות עם ההתמודדויות תוך הבנת החיים לעומק, ובהנחיה והליווי המתאימים אחוזי ההצלחה של השיטה הם מאד גבוהים. בואו להכיר מקרוב את עולם הNLP.