"עושים מחקר"- המדריך האולטימטיבי לכתיבה אקדמית

הלחץ לבצע את המטלות האקדמיות על הצד הטוב ביותר כדי כדי לצלוח את התואר האקדמי והעומס הנובע מהכמות הגדולה של המטלות הנדרשות, הן תחושות חוזרות ונשנות בקרב סטודנטים. תהליך הלמידה מורכב ולעיתים נראה גם בלתי אפשרי לאור הקורסים הרבים, הפרויקטים הקשים, עבודות המחקר הארוכות, הבחנים והמבחנים האינסופיים. התקופה הסטודנטיאלית עלולה להפוך לתקופה עמוסה ללא רגע דל ומביאה עימה קשיים בלתי נתפסים ולחצים גדולים לחלק מן הסטודנטים. כל שכן, בשל ריבוי החומרים האקדמיים שהסטודנט נדרש להתמודד איתם ולעיתים אף ללא הדרכה והכוונה ראויה.

בדיוק לשם כך הוקם אתר "עושים מחקר" (https://researching.co.il)- כלי נהדר שעשוי לסייע לסטודנטים בכתיבה האקדמית בכל שלב ומטלה בתקופת הלימודים. "עושים מחקר" נועד לאפשר לסטודנט לנווט בביטחון בעולם האקדמי. הוא מכיל מגוון מאמרים שתפקידם לספק מדריכים מקיפים הכוללים הסברים, שלבי פעולה פשוטים ליישום ודוגמאות עבור כל חלק במטלות האקדמיות לכל סוגיהן. בנוסף האתר מציע מגוון שירותים רלוונטיים שמטרתם לקצר את זמן המטלות האקדמיות עבור הסטודנט ולעזור לסטודנט לשפר את ביצועיו במטלות הללו ולהגיע להישגים מעולים ללא מאמץ רב. שירותים אלה שמציע האתר מכוונים להפחתת הלחץ והעומס שחווה הסטודנט בזמן תקופת הלימודים ולתרום בהתפתחות הלימודית.

מנגד לשאר האתרים המציעים שירותי תמיכה במטלות אקדמיות, העקרון המנחה והבולט ב"עושים מחקר" הוא שבאתר לא נמצא שירות שמציע לעשות את העבודות האקדמיות במקום הסטודנט. ההפך הוא הנכון- האתר מציע מגוון רחב של משאבים שיעזרו לסטודנטים להנות מתהליך הלמידה, להתמקד בלימוד החומרים הרלוונטיים, לקבל הכוונה לאופן הגשת עבודות על מנת שבסופו של דבר הסטודנט יוכל לממש את מטרותיו האקדמיות בכוחות עצמו. זאת ועוד, האתר מספק הסברים מנומקים ומגוונים הניתנים במספר צורות שמאפשרות לסטודנטים ללמוד ולצמוח בצורה המותאמת להם.

למעשה, המטרה המוצהרת של אתר זה היא להוות גוף אשר מאגד בתוכו את כלל הכלים, ההנחיות והמדריכים לכתיבה אקדמית כפי שמצופה מסטודנט בתואר אקדמי במדעי החברה. בנוסף אתר "עושים מחקר" כולל גם ממשק ייחודי להפקת ציטוטים עבור מקורות ביבליוגרפיים הנענים לכללי ציטוט APA. כל זאת במטרה לחסוך זמן רב בעבודתו של סטודנט, להפחית ולמזער טעויות שכיחות בפרק הביבליוגרפיה והכתיבה האקדמית בכלל וכפועל יוצא להימנע מהורדה של נקודות קריטיות במטלות האקדמיות. באתר "עושים מחקר" נכתב בשיתוף עם מומחים מן האקדמיה שעיקר עיסוקם ותפקידם הוא כתיבת מטלות אקדמיות ובדיקתן. מצב המספק אסמכתא למהימנות התוכן ולאיכותו. אציין כי אחד המאמרים האחרונים שנחשפתי אליהם היה מאמר נפלא על בחירת שאלת מחקר לעבודה האקדמית אשר מנתב לשתי גישות המחקר המרכזיות- מחקר כמותי בהשוואה למחקר איכותני ועומד על מאפייניהם, ההבדלים המרכזיים ביניהם ומנחה לגיבוש שאלת מחקר מצוינת.

יתרה מזאת, באתר אף ניתן להתרשם מחוות דעתם של סטודנטים שנתמכו במגוון שירותי האתר ונתרמו מכך. בנוסף האתר מספק פלטפורמה זמינה ונגישה למתן משוב וכן לשאילת שאלות רלוונטיות בנוגע לנושאים המובאים במסגרתו.

בין אם הינך סטודנט בתחילת הדרך ובין אם אתה סטודנט לקראת סיום התואר, "עושים מחקר" עתיד לספק לך את המשאבים הדרושים כדי להצליח, באופן בלתי תלוי ברקע או ברמת הניסיון שלך. השימוש במרבית התכנים באתר אינו מחייב בהרשמה וניתן להשתמש בו בפשטות ובקלות. לפיכך, אני באופן אישי ממליץ מאוד לבקר באתר ולהתרשם ממגוון הכלים הלימודיים שהאתר מציע לספק לשם השגת המטרות האקדמיות שהעמדתם לעצמכם בתואר ובכלל. אני סבור שהאתר יכול לעזור, ללוות ולהדריך אתכם במהלך שלל ההתנסויות האקדמיות, להעצים את חוויית הלימוד ולהביא אתכם להישגים מעולים במהלך התואר האקדמי.

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.

לימודי טכנולוגיה
בלוג
איך חטיבות הביניים מאמצות טכנולוגיה וחדשנות

לחטיבות הביניים תפקיד מכריע בהכנת התלמידים לעתיד. על ידי שילוב טכנולוגיה וחדשנות בתכנית הלימודים, בתי ספר יכולים לצייד טוב יותר את התלמידים עם הכישורים הדרושים להם כדי להצליח בעולם המשתנה במהירות.

לימודי NLP
בלוג
כל מה שצריך לדעת על לימודי NLP

שיטת NLP הפכה בשנים האחרונות לאחת משיטות הטיפול היותר מוכרות ומוצלחות ולא בכדי, מדובר על שיטה המאפשרת לנו להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים החל מסיטואציות לא פשוטות בזוגיות, בקריירה, בלימודים ועד להתפתחות וצמיחה אישית או משברי חיים שונים. כל פרק בחיינו מכיל עמו התמודדויות שונות, NLP מספק את הכלים להתנהלות עם ההתמודדויות תוך הבנת החיים לעומק, ובהנחיה והליווי המתאימים אחוזי ההצלחה של השיטה הם מאד גבוהים. בואו להכיר מקרוב את עולם הNLP.