קורסים לקבלה ללימודים בחו"ל

צילום:freepik

אתם חולמים ללמוד בחו"ל? בכדי שתוכלו להתקבל למוסדות לימוד מעבר לים, המשימה הראשונה שאותה אתם תצטרכו לבצע היא כמובן לעבור קורסים שונים. כאשר את הקורס אתם בוחרים בהתאם למקצוע או בהתאם לתחום שאותו אתם עומדים ללמוד. אנו נסקור לפניכם את הקורסים השכיחים ביותר, כך שאתם תדעו איזה קורס אתם אמורים ללמוד. כמובן שתוכלו לקבל את המידע הזה דרך מוסד הלימוד שבו אתם תרצו לבצע את הלימודים עצמם.

 

מדוע צריך לעבור קורסים לקבלה ללימודים בחו"ל?

זה אולי עשוי להישמע לכם כמו בזבוז של כסף או אפילו בזבוז של זמן, אך לקורסים האלה יש חשיבות משמעותית. ראשית בעזרת הקורסים אתם תוכלו להגיע מאוד מוכנים לקראת המבחן עצמו, ולא מן הנמנע כי תצליחו לעמוד בציפיות שהצבתם לעצמכם בתחילת הדרך.

בנוסף הקורסים האלה ילמדו אתכם בדיוק כיצד נראה המבחן ולמה אתם צריכים לצפות, זה יוריד מכם בצורה מאוד משמעותית את מפלס הלחץ.

 

 

קורס GMAT – לתואר שני במנהל עסקים

רוצים להוציא תואר שני במנהל עסקים? בין אם תחליטו ללמוד בארץ או בחו"ל, בכדי שתוכלו להשלים את הלימודים אתם תהיו מוכרחים לעבור קורס GMAT. הציון של הקורס הוא הגורם הבלעדי או הגורם העיקרי לקבלה ברוב מוסדות הלימוד, כך שהוא קורס חובה עבור מי שמתכנן לימודים מהסוג הזה.

 

קורס IELTS – מבחן ידע באנגלית

אנגלית היא השפה החשובה ביותר בכל תואר שבו תבחרו ללמוד, בטח אם אתם מתכננים ללמוד את התואר מעבר לים. קורס IELTS יבדוק את רמת האנגלית שלכם, ויספק למוסד הלימוד שבו תבחרו ללמוד את האינפורמציה הנדרשת טרם התקבלותכם אליו. קורס IELTS הוא חשוב אך לא חובה, בשונה מאשר קורס GMAT.

 

קורס TOEFL – מבחן מקיף באנגלית

עוד אפשרות לבחינת רמת האנגלית של מועמדים ללימודים אקדמיים היא על ידי מבחן TOEFL. המבחן הזה בוחן את רמת האנגלית של כל מועמד במספר אופנים, האופנים הם קריאה, שמיעה, דיבור וכתיבה. כך כל מוסד לימוד יוכל לדעת בצורה מקיפה את רמת האנגלית של המועמד, ולבחון את היכולת שלו להתקבל ללימודים.

 

קורס GRE – מבחן שדומה לפסיכומטרי

 

אתם בוודאי מכירים את הפסיכומטרי הישראלי, אז קורס GRE מיועד על מנת לתת מענה למבחן GRE שהוא דומה לו אך כולו בשפה האנגלית. המבחן הזה מאפשר לאוניברסיטאות מרחבי העולם לסנן מועמדים שהם אינם מועמדים לרמת הלמידה הנדרשת. כך כל מוסד לימוד יודע כי הוא מקבל אך ורק סטודנטים שהם ברמה שהיא יחסית אחידה.

 

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.

לימודי טכנולוגיה
בלוג
איך חטיבות הביניים מאמצות טכנולוגיה וחדשנות

לחטיבות הביניים תפקיד מכריע בהכנת התלמידים לעתיד. על ידי שילוב טכנולוגיה וחדשנות בתכנית הלימודים, בתי ספר יכולים לצייד טוב יותר את התלמידים עם הכישורים הדרושים להם כדי להצליח בעולם המשתנה במהירות.

לימודי NLP
בלוג
כל מה שצריך לדעת על לימודי NLP

שיטת NLP הפכה בשנים האחרונות לאחת משיטות הטיפול היותר מוכרות ומוצלחות ולא בכדי, מדובר על שיטה המאפשרת לנו להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים החל מסיטואציות לא פשוטות בזוגיות, בקריירה, בלימודים ועד להתפתחות וצמיחה אישית או משברי חיים שונים. כל פרק בחיינו מכיל עמו התמודדויות שונות, NLP מספק את הכלים להתנהלות עם ההתמודדויות תוך הבנת החיים לעומק, ובהנחיה והליווי המתאימים אחוזי ההצלחה של השיטה הם מאד גבוהים. בואו להכיר מקרוב את עולם הNLP.