קרם הגנה, מקדם הגנה? למה זה חשוב?

בישראל ברוב ימות השנה ישנה שמש חזקה ועוצמתית שיוקדת בשמיים. מה אתם עושים לפני שאתם יוצאים החוצה? מריחת קרם הגנה לפני יציאה מהבית זה צו השעה במזג אוויר חם ושמשי. לא רק לפני שהולכים לים או לבריכה, גם אם יוצאים להליכה או אפילו אתם להסתובב ברחוב. לשמש יש יתרונות רבים, החשיפה לשמש הכרחית מכל מיני סיבות ומכל מיני הקשרים. אך לפני שיוצאים לשמש חשוב לפעול בהיגיון ולהרחיק את כל הסכנות האחרות שהיא מביאה יחד איתה. ברגע שחושבים בצורה נכונה ומורחים מקדם הגנה כל הסיפור הופך להיות שונה לגמרי.

 

מהם היתרונות בחשיפה לשמש?

לפני שנדבר על החשיבות של מריחת קרם הגנה, נרצה לעסוק בחשיבות של חשיפה לשמש. מדוע חשוב כל כך לצאת מדי פעם לשמש? אפילו אם אתם מאלה שסובלים ממזג אוויר חם ולוהט. ראשית השמש משפרת את מצב הרוח, לא משנה אם אתם אוהבים קיץ או חורף. באופן מוכח מחקרים מראים כי החשיפה לשמש גורמת לכל אחד מאיתנו להרגיש טוב בהרבה. מעבר לעניין הזה, החשיפה לשמש מעניקה לגופנו ויטמין D שקשה מאוד להשיגו בדרכים אחרות.

מדוע צריך למרוח מקדם הגנה?

יכול להיות שיצא לכם לשמוע המון על קרם הגנה בתור אמצעי לשמירה מפני קרני השמש. אך האם חשבתם לעומק עד כמה הוא חיוני וחשוב? לא בטוח שנכנסתם עמוק אל תוך עובי הקורה. קרני השמש הנעימות עשויות לפגוע בעור הפנים, הן עלולות לקדם ולזרז את הזדקנות העור. בא לכם לשמור על עור צעיר וחלק? יהיה עליכם למרוח מקדם הגנה יחד עם עוד מוצרי kb pure. ברגע שמשתמשים בתכשירים הנכונים יהיה ניתן לשמור על העור צעיר ורענן.

חשיפה מרובה לשמש ללא קרם הגנה עשויה לזרז את היווצרות סרטן העור. אחת מהסיבות העיקריות להיווצרות סרטן העור היא חשיפה לא מבוקרת לשמש. עם מקדם הגנה מתאים תוכלו לדעת כי הסבירות להיווצרות סרטן העור יורדת בהתאם. אף אחד לא יכול להבטיח לכם 100 אחוזי יעילות, אך בהחלט מדובר על אחוזים גבוהים. המוצרים הנכונים שתמרחו על העור יביאו אתכם למצב בו תוכלו להיות רגועים. לא תצטרכו להיות בלחץ בכל פעם שתסיימו להיות בשמש זמן מה.

 

מאיפה הכי כדאי לרכוש מקדמי הגנה?

זה שלמוצר מסוים קוראים מקדם הגנה, אין זה אומר שהוא יעשה את העבודה הנדרשת ממנה. חשוב שתרכשו מוצרים איכותיים, כאלה שיאפשרו לכם להנות מכל היתרונות השונים. בא לכם להנות ממקדמי הגנה איכותיים שיעשו את העבודה? בואו לרכוש את אחד ממוצרי kb pure שיפתחו בפניכם דלתות שהיו סגורות עד כה. מגוון מוצרים שיעצרו את הזדקנות העור, ויביאו אתכם למציאות בה תוכלו להנות מקרני השמש. בארץ מיוחדת כמו שלנו, חובה ללכת ולהנות ממזג האוויר הקיצי שהוא חלק בלתי נפרד מחיינו.

 

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.

לימודי טכנולוגיה
בלוג
איך חטיבות הביניים מאמצות טכנולוגיה וחדשנות

לחטיבות הביניים תפקיד מכריע בהכנת התלמידים לעתיד. על ידי שילוב טכנולוגיה וחדשנות בתכנית הלימודים, בתי ספר יכולים לצייד טוב יותר את התלמידים עם הכישורים הדרושים להם כדי להצליח בעולם המשתנה במהירות.

לימודי NLP
בלוג
כל מה שצריך לדעת על לימודי NLP

שיטת NLP הפכה בשנים האחרונות לאחת משיטות הטיפול היותר מוכרות ומוצלחות ולא בכדי, מדובר על שיטה המאפשרת לנו להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים החל מסיטואציות לא פשוטות בזוגיות, בקריירה, בלימודים ועד להתפתחות וצמיחה אישית או משברי חיים שונים. כל פרק בחיינו מכיל עמו התמודדויות שונות, NLP מספק את הכלים להתנהלות עם ההתמודדויות תוך הבנת החיים לעומק, ובהנחיה והליווי המתאימים אחוזי ההצלחה של השיטה הם מאד גבוהים. בואו להכיר מקרוב את עולם הNLP.

קורס אנגלית
בלוג
קורס אנגלית עסקית אונליין

לימוד אנגלית עסקית יכול לשדרג אתכם מקצועית, לסייע לכם בקבלה לעבודה וכמובן גם ברמה האישית כעצמאיים/בעלי עסקים. בעזרת לימודי אנגלית עסקית אצלנו בסי גורו תוכלו לשפר את האנגלית שלכם והשליטה בשפה במהירות ולהשיג את המטרות שלכם מהר יותר. בעזרת שיעורים אחד על אחד עם מורים פרטיים מקצועיים מכל רחבי העולם ובמחיר מוזל, תוכלו ללמוד בהתאמה אישית לצרכים ולקצב הרצוי עבורכם.

WRITING ACADEMIC
בלוג
טעויות נפוצות בתהליך כתיבת עבודות לאקדמיה

כתיבת עבודה באקדמיה יכולה להצטייר כתהליך ארוך ומייגע, אך היא גם הזדמנות מצוינת לחקור נושא שמעניין אתכם, לפתח חשיבה ביקורתית ולשכלל את יכולת הכתיבה. עם זאת, הדרך רצופה מכשולים. סטודנטים רבים נופלים באותן מלכודות נפוצות, שפוגעות באיכות העבודה ובציון הסופי. אז איך נמנעים מהן ויוצאים מהביצות האקדמיות בראש מורם? ריכזנו עבורכם דגשים חשובים להצלחה.

תואר
בלוג
הדרך להצלחה: כיצד תואר במדעי ההתנהגות יכול לשפר כל קריירה

ניתן לדמות יציאה למסלול קריירה לניווט במבוך מורכב – היא דורשת תובנה חדה, יכולת הסתגלות והבנה מעמיקה של היסוד האנושי. כשמנתחים את הנוף המקצועי, מתגלה מגדלור אור אחד: תואר במדעי ההתנהגות. תעודה זו אינה רק עדות להישגים אקדמיים; זהו כלי רב-תכליתי, המטפח יכולות החוצות גבולות מסורתיים ומשפרות כל קריירה.