רוצים לעשות קורס בשוק ההון? מומלץ ללכת על מורה פרטי

אחרי שנים שאנחנו כאן, אתם כבר מבינים שאין באמת תחליף למורה פרטי. הצפיפות וחוסר היחס האישי שקיים בכיתות מצד אחד והמרחק הגדול מן המרצים בקורסים אינטרנטיים מצד שני – סוללים את דרכם של לימודי שוק ההון אישיים, אחד על אחד.

מומלץ ללמוד להשקיע בשוק ההון אחד על אחד

אם אתם לא רוצים ללמוד בכיתה, לא רוצים ללמוד דרך האינטרנט וגם מחפשים דרך טובה ללמוד להשקיע – לימודים אחד על אחד זה בדיוק מה שאתם צריכים.

 

לימודי שוק ההון אישיים יכולים לתרום לכם רבות מכמה סיבות;

 

1) יחס אישי – אם אתם לומדים אחד אחד כל השיעור מוקדש לכם, לרמה שאתם נמצאים בה ואיך לקדם אתכם לעבר ההצלחה צעד אחר צעד. להבדיל משיעורים פרונטליים עם כמות גדולה של אנשים ושיעורים באינטרנט בהם תצטרכו להדביק את הקצב של הכיתה לבד אם לא הבנתם משהו או להמתין בסבלנות לשאלות של מי שלא הבין במידה וכבר הפנמתם את החומר.

 

2) חוסכים זמן – בהמשך לסעיף הקודם, לימודים בכיתה עשויים להיות מתישים במיוחד אם אתם מסוג האנשים שקולטים מהר את החומר ורוצים להתקדם במהירות. בכיתה יכולים לקרות מצבים בהם אתם נוכחים במקום סתם, בלי סיבה מיוחדת בעוד שחלק מחברי הכיתה נתקעים על אותו נושא עוד פעם, ועוד פעם, ועוד פעם. לימודים אחד אחד ימנעו מכם את הסיטואציות האלה.

 

3) אפשרות ללמוד ממי שרוצים – תלוי במחיר שאתם מוכנים לשלם. מובן לכם כי רוב המשקיעים והסוחרים הגדולים בשוק ההון לא יעמדו מול כיתה מלאה באנשים ויתחילו להסביר להם את השיטה שלהם להצליח והסודות שלהם. לעומת זאת, בשיעורים פרטיים, ובמחיר הנכון, תוכלו ללמוד מהטובים ביותר בשקט של המשרד שלהם או הבית שלכם וגם, דרך שיחות וידאו אם תרצו לחסוך את הנסיעות.

 

שילוב של שלושת הסעיפים הנ"ל יבטיחו כי תעשו קורס שוק ההון מומלץ באמת, ולא תבזבזו את הזמן שלכם בניסיון ללמוד ממרצים בינוניים ובסביבה שלא מאפשרת לכם ללמוד ולהתקדם.

איזה מורים פרטיים יש לשוק ההון?

יש מגוון רחב של מורים, מנטורים, משקיעים אשר מוכנים ללמוד אתכם איך להשקיע בשוק ההון. החל מבוגרי תארים לכלכלה ושוק ההון ועד סוחרים מנוסים שמרוויחים בזכות את לחמם בזכות המסחר בבורסה.

 

ההמלצה היא, ללמוד ממי שיודע את החומר שאותו אתם רוצים ללמוד טוב. לדוגמה, אם אתם רוצים ללמוד להשקיע לטווח ארוך חפשו מורה פרטי שהוא משקיע מנוסה ויכול ללמד אתכם איך לקרוא ולנתח דוחות כספיים של מניות. אם אתם מעוניינים במסחר יומי / שבועי בו הרווחים נעשים תוך כדי המסחר, יום ביומו. חפשו סוחר שעושה זאת במשך שנים באופן עצמאי ומחפש להגדיל את הרווחים שלו על-ידי לימוד השיטות שפיתח.

 

חשוב לבדוק היטב את המורה בו אתם מעוניינים, לחפש ולקרוא ביקורות עליו וגם לבדוק שהמחיר שאותו הוא גובה זה משהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומוכנים להשקיע. ישנם מורים פרטיים לשוק ההון שגובים 100 ש"ח לשעה וישנם כאלו שיגבו גם מעל 2000 ש"ח. בדרך כלל, מי שגובה סכומים גבוהים עושה זאת מסיבה מסוימת, שאתם בטח יודעים מה היא.

 

בהצלחה בלימודים!

דרושים מרצים
בלוג
דרושים מרצים בעלי השראה

דרושים מרצים בעלי יכולת מוכחת בהוראה יעילה. המועמדים המוצלחים ידעו ליצור סביבת למידה מעוררת ומעשירה, תוך שימוש בשיטות הוראה חדשניות ומושכות.

online course
בלוג
כיצד קורסים דיגיטליים יחליפו מורים פרטיים

עידן הלמידה הדיגיטלית כבר כאן, ועמו מגיעה מהפכה בדרך שבה אנו רוכשים ידע וכישורים חדשים. קורסים מקוונים, הנגישים דרך מחשבים וסמארטפונים, הולכים ותופסים תאוצה ומציבים אתגר של ממש למודל ההוראה הפרטנית המסורתית.

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.