הלוח המקיף ביותר למציאת מורה פרטי

מצאו מורה מהמאגר:

מורה? בחר באפשרויות הבאות:

ידיד: מציאת מורה פרטי ב-2 קליקים!

"מכל מלמדי השכלתי" – זהו המוטו של חבורת יזמים (ומורים פרטיים לשעבר), עם חלום להעניק עזרה לימודית לכל התלמידים והסטונדטים בישראל. חלום שיתגשם והפך למציאות בזכות חזון, ערכים ודבקות במטרה!
עידן האינטרנט מציע אין ספור מידע ואפשרויות אך מעט מאוד עזרה אישית. מלווה ותומכת בנושאים הנלמדים בבתי הספר והאוניברסיטאות.

לכן, הקמנו מקום מפגש אחד בו כל טובי המורים הפרטיים בישראל עומדים לרשתוכם, בכל זמן!
מציאת מורה פרטי מעולם לא הייתה קלה יותר! כל שעליכם לעשות הוא לבחור את תחום הלימוד והעיר בו אתם מתגוררים, ובתוך קליק אחד, מחכה לכם מגוון מורים פרטיים שישמחו להדריך אתכם ולהעניק לכם שיעורים פרטיים מקצועיים.

המורים הפרטיים שמצטרפים לאתר נבדקים היטב ועוברים סדרת שאלות אשר בודקת את השכלתם וניסיונם בתחום השיעורים הפרטיים, על מנת להבטיח אמנת שירות בלתי מתפשרת, ומקסימום איכות בשבילכם – התלמידים! אז אחרי שקישקשנו קצת, למה אתם מחכים?
מצאו מורה פרטי שמתאים בדיוק לתקציב ולשעות שלכם!

מה תמצאו באתר:

0 +
מורים פרטיים לשירותכם
0
נושאי לימוד
0
ישובים לשיעורים פרטיים
0
מקסימום קליקים למציאת מורה

מורים חדשים באתר:

המלצות של תלמידים שלנו:

המורה: מתן פרוזן
@EyalLahan
קרא עוד
מתן היקר עזר לי בכל תקופת המבחנים וגרם לי לבוא בביטחון רב. אין ספק שגם בתקופת המבחנים הבאה אני אעזר בו. מומלץ בחום!
המורה: ספיר אבשלום@YonaShir
קרא עוד
אני פשוט חייבת את החיים שלי לספיר! שזה מגיע להבנה במתמטיקה, אין כמוה! בזכותה הוצאתי 5 יחידות בציון של 92 🙂
המורה: רז אליהו
@EdenShosi
קרא עוד
פשוט המורה הכי טוב, מקצועי וסבלני שיש. גם הילדים שלי ילמדו איתו, אני בטוח!
הקודם
הבא

קבלן רשום כולל לימודי רישיון קבלן 

התקווה רישום קבלנים וקורס בניה 

מאמרים אחרונים

גן ילדים

שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בגנים: תובנות ממחקר השדה

המאמר "שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בגנים: תובנות ממחקר שדה" מתאר מחקר שבוצע על ידי הסטודנטית רוחמה דהן, אשר ראיינה עשר גננות כדי להבין את חוויותיהן, אמונותיהן וגישותיהן בנוגע לשילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בגן. הממצאים חושפים את האתגרים והיתרונות של השילוב, ומדגישים את המסירות והאומץ של הגננות בתה

קרא עוד »
מורה

כיצד משרד החינוך מגן על זכויות המורים

למורים יש תפקיד מכריע בעיצוב עתיד החברה שלנו, וחיוני שזכויותיהם יוגנו. משרד החינוך בישראל מחויב למתן יחס הוגן למורים ושמירה על זכויותיהם. באמצעות יוזמות ותכניות שונות, פועל המשרד לטיפול בכל נושא שעלול להתעורר ולתת תמיכה למורים בעת הצורך. על ידי טיפוח סביבת עבודה חיובית למחנכים, מסייע המשרד לקידום מצוינות בחינוך.

קרא עוד »
סטודנט

מיסטר אמירנט – הצלחה באמירנט ופטור באנגלית

הגיע הזמן להגשים את החלום ולהשיג פטור באנגלית! עם מיסטר אמירנט, הפלטפורמה המהפכנית והמקיפה להכנה לבחינת אמירנט, ההצלחה שלכם מובטחת. אנחנו מציעים לכם את הכלים, התרגול והליווי האישי הדרושים כדי לעמוד בכל אתגר ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.

קרא עוד »
לימודי NLP

למי מיועדים לימודי NLP?

לימודי NLP (תכנות נוירו-לינגוויסטי) מציעים כלים פרקטיים ושיטות יעילות לשיפור התקשורת, מימוש עצמי והתפתחות אישית. בשל האופי הרב-תחומי והגמישות שלהם, לימודי NLP יכולים להתאים לקהלים מגוונים מאוד, החל ממטפלים ואנשי מקצוע בתחום הטיפול והאימון, ועד אנשים המעוניינים להעצים את עצמם וליצור שינוי חיובי בחייהם האישיים והמקצועיים.

קרא עוד »

FINANCE-PRO  ניכיון צקים והלוואות