מורה פרטי אונליין

 

מורה פרטי אונלייןזה נכון בעיקר לתקופת הקורונה, אבל זה יכול להיות נכון לכל תקופה אחרת בעידן האינטרנט – מורה פרטי אונליין, יש דבר כזה. מה זה בדיוק אומר? איך מבוצעים השיעורים? האם מדובר פשוט בשיחת וידאו או שיחת טלפון? האם לא נדרשת בכל זאת נוכחות פיזית של המורה לצד התלמיד בכדי להבטיח את תהליכי הלימוד הנדרשים? איפה אפשר למצוא מורה פרטי אונליין? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של ידיד מורים פרטיים.

 

מה זה אומר שיעור פרטי אונליין?

ובכן, התחום של למידה מרחוק הוא תחום ממש לא חדש, אלא שלאורך שנים השימוש בו לא עמד בציפיות של עולם הטכנולוגיה החדשני. זאת הסיבה שכיום לא קיים שפע אמיתי של פתרונות למידה מרחוק וזאת הסיבה שגם מערכת החינוך עצמה, כאשר היא נדרשת לבצע שיעורים אונליין, משתמשת בכלים גנריים ובסיסיים כמו זום או ווטסאפ. אלא שהכלים האלה מתבררים כיעילים למדי בלימודי אונליין וניתן בהחלט להעביר באמצעותם את החומר הלימודי הנדרש. זה לא אידיאלי וישנם כלים טובים יותר, אבל לרוב זה מספיק. ואחרי שאמרנו את זה, מורה פרטי אונליין שהוא בעצם מורה פרטי לכל דבר ועניין, שמציע את שירותיו גם באונליין, אמור להיות מצויד במערכת שתאפשר לערוך את השיעור ברמה גבוהה יותר מאשר ווטסאפ או זום. במרבית המקרים מדובר במערכות אונליין שהתלמיד לא צריך להוריד ולא צריך להתקין על המחשב, אם כי גם אפשרות זו היא לגיטימית לקראת מהלך לימודי של כמה וכמה שיעורים.

מבחינת השיעור עצמו, זה נראה בדיוק כפי שזה נראה בשיעור פרטי רגיל. המורה יושב בביתו מול מצלמה ומסך, התלמיד יושב בביתו מול מצלמה ומסך והתהליך הלימודי מתרחש בתווך. בעידן בו לכל אדם יש טלפון חכם עם מצלמה ומסך, אין שום מחסום ממודל למידה זה. בכל מקרה, השיעור חייב להיות ויזואלי ואין כל טעם לערוך שיעור פרטי שמבוסס רק על אודיו. כמו כן, חשוב שהמורה הפרטי יוכל להשתמש בכלים שיאפשרו לו להציג קונספטים שונים בצורה ויזואלית, כמו לוח מחיק למשל. בתוכנות מסוימות, כלים אלה מוטמעים בתוך התוכנה, אבל זה לא הפרמטר שצריך להנחות אתכם בבחירת מורה פרטי אונליין. גם מורה פרטי שעושה שימוש בעזרים פיזיים במסגרת שיעור אונליין יכול להיות המורה הטוב ביותר עבורכם ולהיפך.

 

אילו שיעורים ניתן ללמוד אונליין?

שיעורים פרטיים אונליין ניתנים כיום בכל המקצועות ואין שום מגבלה להעביר כל חומר לימודי שהוא באמצעות תווך האונליין. מן הסתם, במקצועות מסוימים האתגרים יכולים להיות רבים או מעטים יותר. במקצועות אחרים הפער בין שיעור אמיתי ובין שיעור אונליין יהיה משמעותי יותר או פחות, אבל בסך הכל, ניתן ללמוד כל שיעור בכל מקצוע שהוא, באמצעות האונליין. המגבלה היחידה שעומדת בפניכם בהיבט זה היא הזמינות של שיעורי אונליין. התחום של מורה פרטי אונליין הוא תחום שנמצא בחיתוליו ומרבית המורים הפרטיים עדיין אינם מוכנים למשימה. זה אומר שבמקצועות מסוימים ייתכן ולא תוכלו למצוא כלל מורים פרטיים המציעים את האפשרות של שיעור אונליין, במקצועות אחרים תוכלו למצוא שפע של מורים המציעים זאת ובמקצועות אחרים תוכלו למצוא מספר מורים בודדים שמציעים את האפשרות הזאת. הבשורה הטובה היא שמצב זה עדיין לא גורם לעליית מחירים בגין הפחתה בהיצע לעומת הביקוש. הבשורה הפחות טובה היא שיהיה לכם קשה יותר לבצע את הבחירה שלכם בצורה מושכלת וחופשית.

 

אז איך נכון לכם לבחור את המורה הפרטי שלכם לאונליין?

מורים פרטיים אונלייןובכן, ככלל, אתם רוצים לבחור את המורה הפרטי שלכם בדיוק כפי שאתם בוחרים מורה פרטי כרגיל. הדבר החשוב מבחינתכם הוא שהמורה הפרטי אותו אתם בוחרים אכן יוכל לייצר עבורכם את השיפור שאתם זקוקים לו בהישגים הלימודיים שלכם ואת המטרה הזאת אתם לא רוצים לשכוח לרגע. לאחר שמצאתם מורה כזה, תוכלו לבחון את האפשרות של עריכת השיעור אונליין. במקרים מסוימים המורה יציע לכם את האפשרות בעצמו, ובמקרים אחרים תוכלו אתם להציע את האפשרות וזה אפילו יכול למצוא חן מאוד בעיני המורה עצמו. ואיך מוצאים מורה פרטי בכלל? המלצות אישיות. בין שאתם מחפשים מורה פרטי אונליין ובין שאתם מחפשים מורה פרטי כרגיל, המלצות מתלמידים שלמדו עם אותו מורה ויכולים להעיד על השיפור שאותו מורה סייע להם להוביל בלימודים שלהם, הן ההמלצות הטובות ביותר שתוכלו לקבל ועל בסיסן גם לקבל החלטות. יחד עם זאת, לא תמיד ההמלצות הללו תהיינה נגישות עבורכם וזה עוד לפני שאתם יודעים אם המורה שעומד על הפרק, אכן מציע את האופציה של שיעור פרטי אונליין.

על כן, במיוחד במקרה של מציאת מורה פרטי אונליין, הדרך הטובה ביותר למצוא את המורה המתאים לכם היא מאגר מורים ארצי המנוהל על ידי חברה מתמחה כדוגמת ידיד מורים פרטיים. לידיד מורים פרטיים מאגר של מורים פרטיים בכל רחבי הארץ, בכל המקצועות ולכל שכבות הגיל. במאגר תוכלו לראות בדיוק איזה מורה מציע את האופציה של שיעורים אונליין ולהתמקד במורים אלו בלבד. אבל עוד מעבר לכך, בידיד מורים פרטיים תוכלו ליהנות ממערך הדירוג של המורים הפרטיים המופיעים בו. מורים שמקבלים פידבקים חיוביים מהתלמידים מקודמים במאגר ומורים שמקבלים פידבקים שליליים, מנופים ממנו. תהליך זה מבטיח לכם שמערך המורים שעומד מולכם הוא מערך איכותי, מקצועי שעליו יש לא מעט המלצות בגוף ראשון מהתלמידים שהשתמשו ומשתמשים בשירותי המאגר. בנוסף, מבטיח לכם המאגר שלא תצטרכו לבזבז את זמנכם בחיפוש אחר מורים פרטיים המציעים את האופציה של מורה פרטי אונליין, כשכל המורים הרלוונטיים לכם בעניין זה, מופיעים ככאלה במאגר מלכתחילה.

 

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.

לימודי טכנולוגיה
בלוג
איך חטיבות הביניים מאמצות טכנולוגיה וחדשנות

לחטיבות הביניים תפקיד מכריע בהכנת התלמידים לעתיד. על ידי שילוב טכנולוגיה וחדשנות בתכנית הלימודים, בתי ספר יכולים לצייד טוב יותר את התלמידים עם הכישורים הדרושים להם כדי להצליח בעולם המשתנה במהירות.

לימודי NLP
בלוג
כל מה שצריך לדעת על לימודי NLP

שיטת NLP הפכה בשנים האחרונות לאחת משיטות הטיפול היותר מוכרות ומוצלחות ולא בכדי, מדובר על שיטה המאפשרת לנו להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים החל מסיטואציות לא פשוטות בזוגיות, בקריירה, בלימודים ועד להתפתחות וצמיחה אישית או משברי חיים שונים. כל פרק בחיינו מכיל עמו התמודדויות שונות, NLP מספק את הכלים להתנהלות עם ההתמודדויות תוך הבנת החיים לעומק, ובהנחיה והליווי המתאימים אחוזי ההצלחה של השיטה הם מאד גבוהים. בואו להכיר מקרוב את עולם הNLP.

קורס אנגלית
בלוג
קורס אנגלית עסקית אונליין

לימוד אנגלית עסקית יכול לשדרג אתכם מקצועית, לסייע לכם בקבלה לעבודה וכמובן גם ברמה האישית כעצמאיים/בעלי עסקים. בעזרת לימודי אנגלית עסקית אצלנו בסי גורו תוכלו לשפר את האנגלית שלכם והשליטה בשפה במהירות ולהשיג את המטרות שלכם מהר יותר. בעזרת שיעורים אחד על אחד עם מורים פרטיים מקצועיים מכל רחבי העולם ובמחיר מוזל, תוכלו ללמוד בהתאמה אישית לצרכים ולקצב הרצוי עבורכם.

WRITING ACADEMIC
בלוג
טעויות נפוצות בתהליך כתיבת עבודות לאקדמיה

כתיבת עבודה באקדמיה יכולה להצטייר כתהליך ארוך ומייגע, אך היא גם הזדמנות מצוינת לחקור נושא שמעניין אתכם, לפתח חשיבה ביקורתית ולשכלל את יכולת הכתיבה. עם זאת, הדרך רצופה מכשולים. סטודנטים רבים נופלים באותן מלכודות נפוצות, שפוגעות באיכות העבודה ובציון הסופי. אז איך נמנעים מהן ויוצאים מהביצות האקדמיות בראש מורם? ריכזנו עבורכם דגשים חשובים להצלחה.

תואר
בלוג
הדרך להצלחה: כיצד תואר במדעי ההתנהגות יכול לשפר כל קריירה

ניתן לדמות יציאה למסלול קריירה לניווט במבוך מורכב – היא דורשת תובנה חדה, יכולת הסתגלות והבנה מעמיקה של היסוד האנושי. כשמנתחים את הנוף המקצועי, מתגלה מגדלור אור אחד: תואר במדעי ההתנהגות. תעודה זו אינה רק עדות להישגים אקדמיים; זהו כלי רב-תכליתי, המטפח יכולות החוצות גבולות מסורתיים ומשפרות כל קריירה.