באיזה מקרים יש צורך בשירותיו של עורך דין צוואות וירושות?

מחלוקות בעניינים הנוגעים לתחום צוואות וירושות יכולות לגרום לסכסוכים משפטיים משמעותיים ביותר אשר יכולים לדרום לשסע שלרוב קשה מאוד לאחות. בכדי שלא להגיע למצב של סכסוכים בגין צוואה או ירושה, חשוב מאוד לבחור מראש בשירותיו של עורך דין צוואות וירושות מקצועי ואמין אשר ידע כיצד לסייע לבני המשפחה לממש את הצוואה של המנוח בצורה הטובה ביותר או לקבל את הירושה על פי דין בהעדר צוואה בצורה הטובה ביותר. כמובן שעורך דין מעין זה ידע גם כיצד לסייע ולייצג צדדים שונים בסכסוכי ירושה על מנת לסיים את המחלוקת כמה שיותר מהר ובצורה הטובה ביותר.

 

מהי צוואה?08

צוואה היא מסמך אשר בו אדם קובע מי יירש את הרכוש שלו ואת הנכסים שלו לאחר מותו. ההחלטה האם לערוך צוואה תהיה בידיו של כל אדם בהתאם לרצונו כאשר לא מעט אנשים מחליטים שהם כלל לא מעוניינים לערוך צוואה ובמקרה הזה יפעל חוק הירושה. בהתאם לחוק הירושה ניתן למצוא 4 דרכים שבהם אדם יכול לערוך צוואה על מנת שתקבל תוקף משפטי: צוואה בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בעל פה או צוואה בפני רשות. הבחירה באיזו דרך לערוך את הצוואה נתונה לבחירתו של המצווה. לעריכת צוואה יש יתרון משמעותי ביותר שכן רק באמצעות צוואה אשר נכתבה בהתאם לחוק האדם יכול להיות בטוח כי לאחר מותו ייעשה ברכושו בהתאם לרצונו המדויק. חשוב מאוד לדעת כי בכדי לערוך צוואה באופן מדויק בהתאם לחוק, יש לבחור עורך דין צוואות וירושות מקצועי ומנוסה אשר ילווה את הליך כתיבת הצוואה ואף יחתום עליה.

 

מהי ירושה?

על פי חוק הירושה התשכ"ה- 1965 ירושה היא העברת הרכוש של הנפטר ליורש על פי דין. אם אדם שנפטר הותיר אחריו צוואה הירושה שיקבלו יורשיו תקרא ירושה על פי צוואה והיורשים יהיו האנשים, הגופים או הישויות המשפטיות אשר יופיעו בצוואה כאשר חלוקת העיזבון תתבצע על פי החלוקה בצוואה. במקרים שבהם אדם נפטר ולא הותיר אחריו צוואה, הירושה תתחלק בהתאם לחוק הירושה והיורשים יהיו קרוביו של הנפטר על פי מפתח קבוע בחוק או המדינה וזאת אם לנפטר לא היו קרובים שזכאים לרשת אותו על פי החוק. בכדי לחלק את העיזבון של הנפטר בירושה על פי דין יש להגיש בקשה לצו ירושה לרשם לענייני ירושה במשרד המשפטים. גם בכדי לבצע את ההליך המדובר חשוב מאוד לפנות לעורך דין צוואות וירושות מקצועי ומנוסה אשר יסייע בליווי והוצאת ההליך המדובר לפועל.

 

במה עוסק עורך דין ירושות וצוואות?

עורך דין צוואות וירושות עוסק בכל דבר אשר נושק לתחום חוקי הירושה במדינת ישראל. הנושאים יכולים להיות עריכת צוואה בעדים או נוטריונית, ניסוח צוואה הדדית, בקשה למתן צו ירושה או בקשה למתן צו קיום צוואה. כמו כן הוא מטפל בענייני הסתלקות מירושה ועוד. עיקר הפעולות של עורך דין מעין זה בשכרה היא ברובה סביב ניהול סכסוכי ירושה מסוגים שונים אשר מגיעים לפתח בית המשפט. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מעין זה חשוב מאוד לוודא שהוא מקצועי ומנוסה בתחום, בעל מוניטין והמלצות.

 

דרושים מרצים
בלוג
דרושים מרצים בעלי השראה

דרושים מרצים בעלי יכולת מוכחת בהוראה יעילה. המועמדים המוצלחים ידעו ליצור סביבת למידה מעוררת ומעשירה, תוך שימוש בשיטות הוראה חדשניות ומושכות.

online course
בלוג
כיצד קורסים דיגיטליים יחליפו מורים פרטיים

עידן הלמידה הדיגיטלית כבר כאן, ועמו מגיעה מהפכה בדרך שבה אנו רוכשים ידע וכישורים חדשים. קורסים מקוונים, הנגישים דרך מחשבים וסמארטפונים, הולכים ותופסים תאוצה ומציבים אתגר של ממש למודל ההוראה הפרטנית המסורתית.

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.