ביטוח נסיעות לחו"ל – מתכוננים לנסוע בחגים? זה הזמן לחשוב על ביטוח נסיעות

תקופת הקיץ והחגים שמגיעים לאחר מכן, נחשבות לעונות החמות בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל. ישראלים רבים בוחרים לטוס בתקופות אלו למדינות שונות, לנפוש ולטייל, לימים או שבועות. הם מנצלים את העובדה שהילדים נמצאים בחופשת קיץ ולא פעם גם מקומות עבודה רבים נמצאים בתקופה רגועה יותר, ולכן משתלם להם לטוס ליעדים שונים במהלך תקופה זו.

תהליך ארגון והכנה טיול לחו"ל יכול להימשך ימים בודדים ויכול להימשך במשך שבועות, תלוי במועד הטיסה, משך זמן הנסיעה ואופי הטיול. יש צורך למצוא מועד מתאים לטיסות, לחפש טיסות מתאימות ולוודא שיש כרטיסים פנויים, מקומות לינה, בניית מסלול, השכרת רכב ועוד שורה ארוכה של פרטים שהופכים את הטיול למושלם.

מי שמתכנן לטוס בחגים הקרובים ובכלל, צריך לקחת בחשבון נקודה נוספת לה הוא צריך להתייחס והיא ביטוח נסיעות לחו"ל. אי אפשר לארגן טיול לחו"ל מבלי לברר אודות פוליסות ביטוח ובסופו של דבר לרכוש את הפוליסה המתאימה.

ביטוח נסיעות לחו"ל, זו פוליסה המאפשרת לנו לקבל כיסויים שונים ומגוונים אודות פרוצדורות רפואיות שונות, מניתוחים ועד פגישה אצל רופא, מצילומים ועד בדיקות פשוטות. במקום שנשלם מהכיס שלנו, נוכל לקבל החזר על כל הוצאה שנידרש לעשות, בהתאם לתנאי הפוליסה. כמו כן, הביטוח מתייחס לאובדן או גניבה של רכוש וחפצים, בעת שהותנו בחו"ל.

איך רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל בחגים

ראשית, רצוי מאוד לא לחכות לרגע האחרון. אומנם מדובר בתהליך יחסית פשוט שנמשך מספר דקות, אך בשביל לא למצוא את עצמנו מבצעים אותו בלחץ, מומלץ לבצע אותו מספר ימים לפני הטיסה, כאשר הפוליסה עצמה מתחילה לעבוד ביום הטיסה. כמו כן, מומלץ שהפוליסה תכסה אותנו מיום הטיסה ועד יום חזרתנו לארצה ואפילו לקחת יום אחד הפרש, אם חס וחלילה הטיסה תידחה ונצטרך להישאר ביעד יום נוסף.

שנית, יש לאפיין את הטיול שאנחנו מתכוונים לבצע, ובהתאם למצוא תוכנית ביטוח שיכולה להתאים לנו. זה נכון לגבי סוג הפעילויות שאנחנו מתכוונים לעשות, סוג הדברים איתם אנחנו מתמודדים מבחינה רפואית ועוד. ייתכן מאוד שנידרש לקנות הרחבות בשביל שנוכל לקבל כיסויים הרבה יותר משמעותיים וספציפיים עבור פרוצדורות רפואיות שונות.

שלישית, רצוי לבחון איך החברה עובדת, ואיזה ערך נוסף היא מעניקה לנו, בין אם זה באמצעות אפליקציה, טלפון, מוקד שפעיל 24 שעות ועוד.

לאילו יעדים צריך לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

לכל יעד אליו אנחנו נוסעים בחג, יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. גם אם בכוונתנו לנסוע לסיני או לשארם, עקבה או דובאי, עלינו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. ברגע שאנחנו יוצאים את גבולות הארץ, אנחנו לא יכולים ליהנות מביטוח של קופת חולים או ביטוח לאומי, אם חס וחלילה קורה לנו משהו.

לכן עלינו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, לכל יעד אליו אנחנו נוסעים בחגים, לא משנה מה המרחק ממנו לישראל.

דרושים מרצים
בלוג
דרושים מרצים בעלי השראה

דרושים מרצים בעלי יכולת מוכחת בהוראה יעילה. המועמדים המוצלחים ידעו ליצור סביבת למידה מעוררת ומעשירה, תוך שימוש בשיטות הוראה חדשניות ומושכות.

online course
בלוג
כיצד קורסים דיגיטליים יחליפו מורים פרטיים

עידן הלמידה הדיגיטלית כבר כאן, ועמו מגיעה מהפכה בדרך שבה אנו רוכשים ידע וכישורים חדשים. קורסים מקוונים, הנגישים דרך מחשבים וסמארטפונים, הולכים ותופסים תאוצה ומציבים אתגר של ממש למודל ההוראה הפרטנית המסורתית.

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה