כל מה שצריך לדעת על לימודי NLP

שיטת NLP הפכה בשנים האחרונות לאחת משיטות הטיפול היותר מוכרות ומוצלחות ולא בכדי, מדובר על שיטה המאפשרת לנו להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים החל מסיטואציות לא פשוטות בזוגיות, בקריירה, בלימודים ועד להתפתחות וצמיחה אישית או משברי חיים שונים. כל פרק בחיינו מכיל עמו התמודדויות שונות, NLP מספק את הכלים להתנהלות עם ההתמודדויות תוך הבנת החיים לעומק, ובהנחיה והליווי המתאימים אחוזי ההצלחה של השיטה הם מאד גבוהים. בואו להכיר מקרוב את עולם הNLP.

מה זה NLP ולמה השיטה כל כך מבוקשת?

לא מעט אנשים מבקשים לדעת על לימודי NLP גם כעיס וק, וגם כהכרה עמוקה יותר של התחום ושיטת הלימוד המדוברת ביותר בשנים האחרונות. NLP היא שיטה המעניקה כלים וטכניקות להתמודדות עם מחשבות ורגשות הגורמים לתחושות לא פשוטות המובילות אל מעגל אינסופי של אומללות ולחץ. השיטה יודעת לנתח את הדרך בה האדם חושב, מתנהג ומרגיש ותוך כך מאפשרת קבלת כלים להתמודדות וזיהוי התנהגויות. השיטה מאפשרת לימוד דרכים שונות לשינוי הרגלי המחשבה וההתנהגויות ותוך כך, התמודדות עם הסיטואציות. שיטה זו אמנם נמצאת בעולמנו כבר מעל ל40 שנים, אך רק בשנים האחרונות היא קיבלה מודעות גבוהה יותר.

במה שיטת טיפול זו יכולה לעזור?

אנשים רבים חווים סיטואציות קשות ומשברים בחיים המצריכים טיפול מיידי עם תוצאות שיכולות להגיע בטווח קצר. בדיוק לשם כך NLP קיים ויכול לסייע במהירות. העיקרון של השיטה אותו מלמדים במסגרת קורסים NLP הוא טיפול קצר טווח שאינו מצריך התעסקות מסביב לבעיה, אלא מיקוד בבעיה עצמה ותוך כך מביא לתוצאות בסיטואציות שהינן, בין היתר:

  • דיכאונות
  • חרדות
  • התמכרויות על כל סוגיהן
  • מחלות נפש
  • מחשבות אובדניות
  • חוסר ביטחון
  • טראומות
  • אבל
  • הפרעות אכילה
  • שיפור הביטחון העצמי

כמובן שישנם עוד סיטואציות בחיים הנכללות במסגרת לימודית של קורסים NLP אך אלו הן העיקריות שבהן ועל כן אנשים פונים לטיפול בשיטה זו גם עבור ילדים וגם עבור מבוגרים. בין אם הנכם מבקשים ללמוד טיפול NLP לילדים ובין אם עבור מבוגרים חשוב שהטיפול ייעשה על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ועל כן עליכם ללמוד את השיטה על ידי המומחים בתחום.

כשמדובר בבריאות שלכם אל תתפשרו

בין אם אתם מבקשים להירשם אל לימודי NLP לשם עיסוק בכך כמקצוע ובין אם לצורך התמודדות אישית או פשוט הכרה עמוקה יותר של התחום חשוב שתעשו זאת נכון. מדובר בבריאות לכל דבר ועניין שכן כאשר הנפש בריאה, איכות החיים טובה יותר. טיפול NLP לילדים ולמבוגרים מביא לתוצאות איכותיות ומיידיות. למדו זאת נכון או קבלו טיפול מהטובים ביותר, והתוצאות המוצלחות של הטיפול יגיעו. תז"א הוקמה על ידי צוות מטפלים בשיטת NLP המתמחים בשיטה, מנוסים ובעלי מטרה לשיפור איכות החיים של המטופלים ולימוד שיטת NLP על הצד הטוב ביותר. צרו קשר כבר כעת.

לימודי NLP

דרושים מרצים
בלוג
דרושים מרצים בעלי השראה

דרושים מרצים בעלי יכולת מוכחת בהוראה יעילה. המועמדים המוצלחים ידעו ליצור סביבת למידה מעוררת ומעשירה, תוך שימוש בשיטות הוראה חדשניות ומושכות.

online course
בלוג
כיצד קורסים דיגיטליים יחליפו מורים פרטיים

עידן הלמידה הדיגיטלית כבר כאן, ועמו מגיעה מהפכה בדרך שבה אנו רוכשים ידע וכישורים חדשים. קורסים מקוונים, הנגישים דרך מחשבים וסמארטפונים, הולכים ותופסים תאוצה ומציבים אתגר של ממש למודל ההוראה הפרטנית המסורתית.

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.