מורה פרטי? כך תוציא חשבוניות בזריזות

אם אתם עוסקים בשיעורים פרטיים, מדובר ללא ספק על מקצוע חשוב שיש לו דרישה כיום בשוק. כמובן שחשוב מאוד לעבוד בצורה חוקית ולהפיק חשבוניות לתשלום לכל לקוח. חשוב מאוד לדעת שכיום הפקת חשבוניות היא תהליך הרבה יותר קל ונוח מכפי שהיה בעבר. במקום לרכוש פנקס חשבוניות או קבלות שיש להפיק באופן ידני, פשוט ניתן לבחור בתוכנה איכותית אשר מפיקה חשבוניות בצורה דיגיטלית. אם חשבתם שהפקת חשבוניות מעין אלה רלוונטית רק לחברות או עסקים גדולים, כדאי שתדעו שכל עצמאי יכול כיום לבחור בשירות הפקת חשבוניות מעין אלה ולהנות מכל היתרונות.

 

הפקת חשבוניות – האם זה חובה?

בין אם אתם שכירים ועוסקים בתחום השיעורים הפרטיים כעבודה צדדית ובין אם זאת העבודה העיקרית שלכם, הרי שכאשר משולם לכם שכר על עבודתכם, עליכם להתנהל בצורה חוקית בכל הנוגע לדיווח לרשויות המס. בין אם אתם מוגדרים כעוסק פטור ובין אם אתם מוגדרים כעוסק מורשה על פי דרגת השכר שלכם, הרי שחשבוניות יש צורך להפיק ועל כן, אתם יכולים לבחור להפיק חשבוניות בצורה המסורתית יותר הכוללת חשבוניות מודפסות שאתם ממלאים באופן ידני, או שאתם יכולים לעשות לעצמכם חיים קלים ונוחים יותר ולהפיק חשבוניות לכל לקוח בצורה דיגיטלית, קלה ונוחה.

 

מדוע דווקא חשבונית דיגיטלית למורים פרטיים?

כאמור, לא מעט מורים פרטיים סבורים כי חשבוניות דיגיטליות הן דבר הרלוונטי לעסקים גדולים, אולם, אין הדבר כך. כיום כל עצמאי יכול לבחור בהפקת חשבוניות דיגיטליות ללקוחות שלו ואין ספק שכדאי לבחור באופציה המדוברת להפקת חשבוניות וזאת בשל כמה סיבות טובות:

ראשית כל, מדובר על ממשק אינטרנטי קל ונוח. כאשר בוחרים במערכת להפקת חשבוניות מעין אלה, ניתן להפיק כל חשבונית בצורה הקלה, הנוחה והמהירה ביותר וכמובן מכל מקום ובכל זמן.

שנית, מדובר על תהליך אוטומטי אשר מאפשר לחסוך לא מעט זמן ולייעל את העבודה שלכם. את החשבונית הירוקה ניתן לשלוח באופן אוטומטי לרואה החשבון שלכם במידה ואתם עוסקים מורשים שזקוקים לשירותיו של רואה חשבון. כלומר, החשבונית יכולה לעבור בקלות ובנוחות לא רק ללקוח אלא לכל גורם אחר שאתם צריכים לשלוח לו את החשבונית המדוברת.

כמו כן, החשבונית המדוברת עושה לכם סדר. אין סיכוי שתשלחו להפיק חשבונית ללקוח כלשהו ואם אתם עובדים עם הרבה לקוחות, ככל הנראה מדובר על האופציה הטובה ביותר עבורכם אשר תאפשר לכם לשלוח חשבוניות בצורה מסודרת לכולם מבלי לחשוש ששכחתם להפיק חשבונית כלשהי ללקוח בגין שיעור פרטי שהעברתם.

מעבר לחשבוניות דיגיטליות באמצעות מערכת ייעודית יאפשר לכם להפיק דוחות אוטומטיים על מצב העסק שלכם. כלומר, המערכת תאפשר לכם להשוות ביצועים ביחס לתקופות קודמות, לגלות הכנסות ותקבולים עתידיים ואף ליצור קבוצת לקוחות בהתאם לתגיות במידה והדבר רלוונטי לכם.

כאשר בוחרים במערכת הנכונה, שירות הלקוחות יהיה הדבר המהיר ביותר. ועל כן, בכל בעיה שתהיה לכם עם הפקת החשבוניות המדוברות תוכלו ליצור קשר עם נציג שיסייע לכם בדרכים מאוד נוחות כגון: מייל, וואטסאפ, פייסבוק ועוד. הדבר יספק לכם הן מענה על שאלות כלליות בתחום הנהלת חשבונות והן מענה אודות תפעול המערכת.

אם אתם מורים פרטיים ואתם מסתבכים עם החשבוניות שלכם, זה הזמן שלכם לעבור למערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות. הפקת חשבונית דיגיטלית היא הדרך הטובה והיעילה ביותר לעבוד כיום מול לקוחות.

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.

לימודי טכנולוגיה
בלוג
איך חטיבות הביניים מאמצות טכנולוגיה וחדשנות

לחטיבות הביניים תפקיד מכריע בהכנת התלמידים לעתיד. על ידי שילוב טכנולוגיה וחדשנות בתכנית הלימודים, בתי ספר יכולים לצייד טוב יותר את התלמידים עם הכישורים הדרושים להם כדי להצליח בעולם המשתנה במהירות.

לימודי NLP
בלוג
כל מה שצריך לדעת על לימודי NLP

שיטת NLP הפכה בשנים האחרונות לאחת משיטות הטיפול היותר מוכרות ומוצלחות ולא בכדי, מדובר על שיטה המאפשרת לנו להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים החל מסיטואציות לא פשוטות בזוגיות, בקריירה, בלימודים ועד להתפתחות וצמיחה אישית או משברי חיים שונים. כל פרק בחיינו מכיל עמו התמודדויות שונות, NLP מספק את הכלים להתנהלות עם ההתמודדויות תוך הבנת החיים לעומק, ובהנחיה והליווי המתאימים אחוזי ההצלחה של השיטה הם מאד גבוהים. בואו להכיר מקרוב את עולם הNLP.

קורס אנגלית
בלוג
קורס אנגלית עסקית אונליין

לימוד אנגלית עסקית יכול לשדרג אתכם מקצועית, לסייע לכם בקבלה לעבודה וכמובן גם ברמה האישית כעצמאיים/בעלי עסקים. בעזרת לימודי אנגלית עסקית אצלנו בסי גורו תוכלו לשפר את האנגלית שלכם והשליטה בשפה במהירות ולהשיג את המטרות שלכם מהר יותר. בעזרת שיעורים אחד על אחד עם מורים פרטיים מקצועיים מכל רחבי העולם ובמחיר מוזל, תוכלו ללמוד בהתאמה אישית לצרכים ולקצב הרצוי עבורכם.

WRITING ACADEMIC
בלוג
טעויות נפוצות בתהליך כתיבת עבודות לאקדמיה

כתיבת עבודה באקדמיה יכולה להצטייר כתהליך ארוך ומייגע, אך היא גם הזדמנות מצוינת לחקור נושא שמעניין אתכם, לפתח חשיבה ביקורתית ולשכלל את יכולת הכתיבה. עם זאת, הדרך רצופה מכשולים. סטודנטים רבים נופלים באותן מלכודות נפוצות, שפוגעות באיכות העבודה ובציון הסופי. אז איך נמנעים מהן ויוצאים מהביצות האקדמיות בראש מורם? ריכזנו עבורכם דגשים חשובים להצלחה.

תואר
בלוג
הדרך להצלחה: כיצד תואר במדעי ההתנהגות יכול לשפר כל קריירה

ניתן לדמות יציאה למסלול קריירה לניווט במבוך מורכב – היא דורשת תובנה חדה, יכולת הסתגלות והבנה מעמיקה של היסוד האנושי. כשמנתחים את הנוף המקצועי, מתגלה מגדלור אור אחד: תואר במדעי ההתנהגות. תעודה זו אינה רק עדות להישגים אקדמיים; זהו כלי רב-תכליתי, המטפח יכולות החוצות גבולות מסורתיים ומשפרות כל קריירה.