מורה פרטי? כך תוציא חשבוניות בזריזות

אם אתם עוסקים בשיעורים פרטיים, מדובר ללא ספק על מקצוע חשוב שיש לו דרישה כיום בשוק. כמובן שחשוב מאוד לעבוד בצורה חוקית ולהפיק חשבוניות לתשלום לכל לקוח. חשוב מאוד לדעת שכיום הפקת חשבוניות היא תהליך הרבה יותר קל ונוח מכפי שהיה בעבר. במקום לרכוש פנקס חשבוניות או קבלות שיש להפיק באופן ידני, פשוט ניתן לבחור בתוכנה איכותית אשר מפיקה חשבוניות בצורה דיגיטלית. אם חשבתם שהפקת חשבוניות מעין אלה רלוונטית רק לחברות או עסקים גדולים, כדאי שתדעו שכל עצמאי יכול כיום לבחור בשירות הפקת חשבוניות מעין אלה ולהנות מכל היתרונות.

 

הפקת חשבוניות – האם זה חובה?

בין אם אתם שכירים ועוסקים בתחום השיעורים הפרטיים כעבודה צדדית ובין אם זאת העבודה העיקרית שלכם, הרי שכאשר משולם לכם שכר על עבודתכם, עליכם להתנהל בצורה חוקית בכל הנוגע לדיווח לרשויות המס. בין אם אתם מוגדרים כעוסק פטור ובין אם אתם מוגדרים כעוסק מורשה על פי דרגת השכר שלכם, הרי שחשבוניות יש צורך להפיק ועל כן, אתם יכולים לבחור להפיק חשבוניות בצורה המסורתית יותר הכוללת חשבוניות מודפסות שאתם ממלאים באופן ידני, או שאתם יכולים לעשות לעצמכם חיים קלים ונוחים יותר ולהפיק חשבוניות לכל לקוח בצורה דיגיטלית, קלה ונוחה.

 

מדוע דווקא חשבונית דיגיטלית למורים פרטיים?

כאמור, לא מעט מורים פרטיים סבורים כי חשבוניות דיגיטליות הן דבר הרלוונטי לעסקים גדולים, אולם, אין הדבר כך. כיום כל עצמאי יכול לבחור בהפקת חשבוניות דיגיטליות ללקוחות שלו ואין ספק שכדאי לבחור באופציה המדוברת להפקת חשבוניות וזאת בשל כמה סיבות טובות:

ראשית כל, מדובר על ממשק אינטרנטי קל ונוח. כאשר בוחרים במערכת להפקת חשבוניות מעין אלה, ניתן להפיק כל חשבונית בצורה הקלה, הנוחה והמהירה ביותר וכמובן מכל מקום ובכל זמן.

שנית, מדובר על תהליך אוטומטי אשר מאפשר לחסוך לא מעט זמן ולייעל את העבודה שלכם. את החשבונית הירוקה ניתן לשלוח באופן אוטומטי לרואה החשבון שלכם במידה ואתם עוסקים מורשים שזקוקים לשירותיו של רואה חשבון. כלומר, החשבונית יכולה לעבור בקלות ובנוחות לא רק ללקוח אלא לכל גורם אחר שאתם צריכים לשלוח לו את החשבונית המדוברת.

כמו כן, החשבונית המדוברת עושה לכם סדר. אין סיכוי שתשלחו להפיק חשבונית ללקוח כלשהו ואם אתם עובדים עם הרבה לקוחות, ככל הנראה מדובר על האופציה הטובה ביותר עבורכם אשר תאפשר לכם לשלוח חשבוניות בצורה מסודרת לכולם מבלי לחשוש ששכחתם להפיק חשבונית כלשהי ללקוח בגין שיעור פרטי שהעברתם.

מעבר לחשבוניות דיגיטליות באמצעות מערכת ייעודית יאפשר לכם להפיק דוחות אוטומטיים על מצב העסק שלכם. כלומר, המערכת תאפשר לכם להשוות ביצועים ביחס לתקופות קודמות, לגלות הכנסות ותקבולים עתידיים ואף ליצור קבוצת לקוחות בהתאם לתגיות במידה והדבר רלוונטי לכם.

כאשר בוחרים במערכת הנכונה, שירות הלקוחות יהיה הדבר המהיר ביותר. ועל כן, בכל בעיה שתהיה לכם עם הפקת החשבוניות המדוברות תוכלו ליצור קשר עם נציג שיסייע לכם בדרכים מאוד נוחות כגון: מייל, וואטסאפ, פייסבוק ועוד. הדבר יספק לכם הן מענה על שאלות כלליות בתחום הנהלת חשבונות והן מענה אודות תפעול המערכת.

אם אתם מורים פרטיים ואתם מסתבכים עם החשבוניות שלכם, זה הזמן שלכם לעבור למערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות. הפקת חשבונית דיגיטלית היא הדרך הטובה והיעילה ביותר לעבוד כיום מול לקוחות.

דרושים מרצים
בלוג
דרושים מרצים בעלי השראה

דרושים מרצים בעלי יכולת מוכחת בהוראה יעילה. המועמדים המוצלחים ידעו ליצור סביבת למידה מעוררת ומעשירה, תוך שימוש בשיטות הוראה חדשניות ומושכות.

online course
בלוג
כיצד קורסים דיגיטליים יחליפו מורים פרטיים

עידן הלמידה הדיגיטלית כבר כאן, ועמו מגיעה מהפכה בדרך שבה אנו רוכשים ידע וכישורים חדשים. קורסים מקוונים, הנגישים דרך מחשבים וסמארטפונים, הולכים ותופסים תאוצה ומציבים אתגר של ממש למודל ההוראה הפרטנית המסורתית.

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.