מכללת שחקים פותחת צוהר ללימודי התכנות לילדים

בישראל הנחשבת ומתקראת לא אחת כמרכז הייטק מתקדם, הורים רבים רוצים להניע את ילדיהם אל עבר לימודים והכשרות הנוגעים בענף התכנות, הסייבר והטכנולוגיה בכללותה. תחת אותה האווירה בדיוק, גם ילדים ובני נוער רבים מגבשים לעצמם ייעוד ומטרות הנוגעים בתחומי התכנות, ומחפשים אחר כרטיס הכניסה אל הענף הטכנולוגי.

במכללת שחקים סייבר שמחים להציע שורה של תוכניות הכשרה מעמיקות ומקיפות, אשר כולן אינן מצריכות רקע קודם, ונסמכות על תכנים פרקטיים ורחבים. בוגרי ובוגרות תוכניות הלימוד של שחקים, יוצאים עם ידע ועם היכולת לחשוב מחוץ לקופסה ולייצר פתרונות, כל זאת על סמך ה'היגיון' שמוטמע בהם לחשיבה כמתכנתים לכל דבר ועניין.

 

אל תלמד את זה, 'תמשחק' את זה

אחד מן הקווים המנחים העומדים לנגד עיניהם של מרצי ומרצות מכללת שחקים, הוא אופן הלימוד שבו מועבר התוכן הלימודי.

במקום למידה ממושכת בכיתה המסתמכת אך ורק על העברת החומר הנלמד ועל תרגולים, בשחקים סייבר פתחו את כל תוכניות הלימוד על דרך של משחק; זאת מתוך ההבנה כי ילדים ובני נוער נוטים לרכוש את החומר הנלמד באופן קל ומהיר יותר מבוגרים, וכן שאם הדבר נעשה באמצעות יצירת עניין מתמשך עם טורנירים, תחרויות ושלל משימות המדמות את העולם האמיתי, הרי שהמשתתפים והמשתתפות למדים, אף מבלי לשים לב.

אסטרטגית ה'משחוק' של החומר הלימודי באה לידי ביטוי בכל אחד ואחד מן הקורסים הנלמדים בשחקים, ולהלן נציג בפניכם את תוכניות הלימוד השונות.

 

מלימודי סייבר ועד לגיימינג

אחד מן ההכשרות הפופולריות והמבוקשות ביותר במכללת שחקים היא הכשרת הקורס 'האקר פרו' המקנה לבני ובנות נוער מיומנויות האקרינג ואבטחת מידע באופן מעמיק, פרקטי ויסודי. תוכנית זו מכשירה את לוחמי הסייבר של המחר, תוך שהיא מכניסה את המשתתפים והמשתתפות הן אל נעליהם של לוחמי הסייבר והן אל נעליהם של ההאקרים תוך הרצת התקפות האקינג מתוחכמות ומגוונות.

לתוכנית זו ישנה גם גרסה צעירה יותר הפונה לתלמידי היסודי, עם לימודי סייבר קידס. תוכנית זהה אך שונה ברמת הקושי שלה, תוך שהיא מותאמת למקבץ הגילאים.

לצד אלו, שחקים סייבר מציעה קורס פיית'ון המשלב בתוכו גם אלמנטים מעמיקים מתחומי ההאקינג ולוחמת הסייבר.

לגילאים הצעירים ועבור הורים המחפשים אחר קורס גיימינג קליל אך בו-זמנית מלמד ומעשי עבור הגילאים הצעירים, הרי שישנו קורס תכנות באמצעות מיינקראפט, ובו למדים המשתתפים והמשתתפות כיצד לתכנת באמצעות טכנולוגיות קוד, ולראות את העולם הווירטואלי של המשחק משתנה לנגד עיניהם.

 

מהם תנאי הקבלה?

אין שום צורך ברקע קודם.

ראשית כל, כיוון שמדובר בגילאים צעירים, לרבות גילאי החטיבה והתיכון, הרי שהתפישה הרווחת היא כי אין כל ניסיון קודם בתחום, זאת למעט אלו שהפגינו עניין אישי וכושר יכולת לימוד עצמאית.

לאור זאת, בשחקים סייבר מציעים את מסלולי הלימוד ללא צורך ברקע קודם, למעט אנגלית ברמה בסיסית, זיקה בסיסית למחשבים ומעבר ראיון קבלה שהוא האלמנט החשוב ביותר המאפשר לשני הצדדים לערוך תיאום ציפיות.

בכל שאלה והתייעצות, ניתן לבקר באתר מכללת שחקים ולהיוועץ עם נציג מטעם המכללה.

דרושים מרצים
בלוג
דרושים מרצים בעלי השראה

דרושים מרצים בעלי יכולת מוכחת בהוראה יעילה. המועמדים המוצלחים ידעו ליצור סביבת למידה מעוררת ומעשירה, תוך שימוש בשיטות הוראה חדשניות ומושכות.

online course
בלוג
כיצד קורסים דיגיטליים יחליפו מורים פרטיים

עידן הלמידה הדיגיטלית כבר כאן, ועמו מגיעה מהפכה בדרך שבה אנו רוכשים ידע וכישורים חדשים. קורסים מקוונים, הנגישים דרך מחשבים וסמארטפונים, הולכים ותופסים תאוצה ומציבים אתגר של ממש למודל ההוראה הפרטנית המסורתית.

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה