קורס אנגלית עסקית אונליין

לימוד אנגלית עסקית יכול לשדרג אתכם מקצועית, לסייע לכם בקבלה לעבודה וכמובן גם ברמה האישית כעצמאיים/בעלי עסקים. בעזרת לימודי אנגלית עסקית אצלנו בסי גורו תוכלו לשפר את האנגלית שלכם והשליטה בשפה במהירות ולהשיג את המטרות שלכם מהר יותר. בעזרת שיעורים אחד על אחד עם מורים פרטיים מקצועיים מכל רחבי העולם ובמחיר מוזל, תוכלו ללמוד בהתאמה אישית לצרכים ולקצב הרצוי עבורכם.

מדוע כדאי לכם ללמוד אנגלית עסקית אונליין בסי גורו?

  • מאגר מורים נרחב מכל רחבי העולם (כולל מישראל) שיאפשרו לכם ללמוד אנגלית בכל רמה ולכל מטרה. לשוחח עם המורה באנגלית כבר מהשיעור הראשון ולהגיע לתוצאות מהירות.
  • מחיר – המחיר האטרקטיבי ביותר לשיעורים פרטיים באנגלית – תוכלו למצוא מורה לאנגלית עסקית במחירים של החל מ-20 ₪ לשיעור בלבד!
  • תוכלו להקליט את השיעורים ולחזור אליהם בכל שלב.
  • תזכו ל-3 שיעורי ניסיון עם מורים שונים על מנת לבחון את המורה המתאים לכם ביותר.
  • כל תוכנית הלימודים בנויה בהתאמה אישית לצרכיו ורמתו הנוכחית של התלמיד.
  • אין אצלנו התחייבות – אין צורך להתחייב לכמות מינימלית של שיעורים או למסלול לימודים מסוים. תוכלו לשלם פר שיעור. במידה ולא יכולים להגיע לשיעור ומבטלים אותו – לא תצטרכו לשלם. כמובן שתוכלו לרכוש חבילת שיעורים בהנחה אך אינכם חייבים לעשות זאת וכי תוכלו לשלם בעבוד כל שיעור בנפרד.

לפתוח לעצמכם דלתות חדשות לקידום מקצועי

אחת הסיבות הנפוצות ביותר ללימוד אנגלית עסקית היא כמובן לצורך התקדמות בעבודה או כאשר עבודה שאנו רוצים להתקבל אליה דורשת שליטה בשפה האנגלית. ברמה העסקית, בכל שיח עסקי הקשור לחו"ל (ובחלק מהשיחות גם בארץ) תצטרכו להכיר היטב בשפה האנגלית העסקית, להכיר מונחים שונים ולדעת לחשוב, להבין ולענות מהר בשפה האנגלית. בעולם העסקי חשוב מאוד לדעת אנגלית, כאשר מרבית העובדים ולעתים גם מנהלים, אינם טורחים על מנת ללמוד אנגלית ברמה גבוהה ולכן אינם עונים למיילים ופניות או שעונים תשובות קצרות של כן ולא, מבלי להבין יותר מדי מה רוצים מהם או איך להתבטא בחזרה. רוצים להתקדם מקצועית? קחו קורס אנגלית מקצועית מומלץ או למדו איתנו בסי גורו בשיטת הלימוד המנצחת שלנו שהוכחה אינספור פעמים.

מהן המטרות של לימוד אנגלית עסקית בסי גורו?

  • שיפור יכולת הביטוי בכתב ובעל פה.
  • שליטה מלאה במונחים מקצועיים מתחום העסקים ובתחום העיסוק הספציפי שלכם.
  • הקניית ביטחון בשיחות ואינטראקציות שונות עם אנשים אחרים הדוברים את השפה האנגלית.
  • שיפור יכולת המענה המקצועי שלכם.
  • שיפור יכולת הפרזנטציה שלכם.
  • ועוד..

לימוד אנגלית עסקית מתחיל כבר בשיעור הראשון. למדו כעת אנגלית ברמה הגבוהה ביותר באתר סי גורו, תוך התאמה אישית לצרכים ולקצב שלכם. בין אם אתם רוצים להתקדם בעבודה שלכם, להתכונן לראיון עבודה באנגלית או להתפתח כעצמאיים אל מעבר לים – תוכלו להתחיל כאן אצלנו בצעד הראשון בדרך לשם.

קורס אנגלית

דרושים מרצים
בלוג
דרושים מרצים בעלי השראה

דרושים מרצים בעלי יכולת מוכחת בהוראה יעילה. המועמדים המוצלחים ידעו ליצור סביבת למידה מעוררת ומעשירה, תוך שימוש בשיטות הוראה חדשניות ומושכות.

online course
בלוג
כיצד קורסים דיגיטליים יחליפו מורים פרטיים

עידן הלמידה הדיגיטלית כבר כאן, ועמו מגיעה מהפכה בדרך שבה אנו רוכשים ידע וכישורים חדשים. קורסים מקוונים, הנגישים דרך מחשבים וסמארטפונים, הולכים ותופסים תאוצה ומציבים אתגר של ממש למודל ההוראה הפרטנית המסורתית.

פאזל
בלוג
משחקים לילדים – פיתוח מיומנויות וכישורים דרך הנאה

משחקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחותם של ילדים, ופאזלים לילדים הם מהמשחקים המועדפים והמועילים ביותר. הרכבת פאזלים מציעה לילדים הזדמנות ללמוד, לפתח מיומנויות חשובות ולהתמודד עם אתגרים, כל זאת תוך כדי משחק מהנה.

גיוס לעבודה
בלוג
דרושים לשבכ: כיצד להתכונן לתהליך הגיוס המיוחד והדרישות הייחודיות

תהיתם פעם מה נדרש כדי למצוא עבודה שבה הסיכונים גבוהים כמו שמירה על סודותיה של אומה? הפיתוי של עבודה בשירות הביטחון הכללי, הידוע בכינויו שב"כ, אינו מוטל בספק עבור אלה הנלהבים לביטחון לאומי וריגול. עם זאת, הבטחת תפקיד בארגון יוקרתי זה אינה עניין פשוט. תהליך הגיוס ודרישות התפקיד ייחודיים לא פחות מהמשימות שלוקח על עצמו השב"כ, ומקיפים מגוון אתגרים שנועדו לבחון גם את יכולתם של המועמדים הנחושים ביותר.

בלוג
תובנות להצטיינות בבחינות הבגרות:

מדריך מקיף  במסע המצוינות האקדמית, בחינות הבגרות עומדות כאבן דרך מרכזית לכל תלמיד. לבחינות הבגרות חשיבות משמעותית בעיצוב דרכו החינוכית והקריירה העתידית של התלמיד. כשאתה

CV
בלוג
פתיחת פוטנציאל תרגום קורות חיים לשירותים באנגלית

בעת הגשת מועמדות לעבודה במדינה דוברת אנגלית, יש צורך בקורות חיים מתורגמים היטב. עריכה לשונית באנגלית יכולה לעזור להבטיח שהכישורים והניסיון שלך יוצגו במדויק בפני מעסיקים פוטנציאליים. על ידי שימוש בתרגום קורות חיים לשירותים באנגלית, אתה יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל של קורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות במשרת החלומות שלך.