שיעורים פרטיים ברחובות

 

לא משנה באיזה מקצוע מדובר ולא משנה מהן הסיבות לכך – אם אתם מרגישים קושי במקצוע כלשהו או בכמה מקצועות במקביל, הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא מורה פרטי והדברים הוכחו במשך כל ההיסטוריה האנושית. לאורך כל ההיסטוריה האנושית, אמנים, מהנדסים ואנשי מקצוע שנעזרו במורה אישי, הגיעו לתוצאות הטובות ביותר בתחומם ובמקרים רבים גם הפכו לשם דבר. דברים אלה נכונים במיוחד בעידן של מערכת חינוך המונית המבוססת על מודל הלמידה הקבוצתית פרונטלית. לפני שאתם מקבלים החלטה לגבי האופן בו אתם מתמודדים עם הקושי שלכם בלימודים, הנה כמה דברים שמסבירים לכם המומחים של ידיד המרכז למורים פרטיים ולבסוף גם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור את המורים הנכונה לקבלת שיעורים פרטיים ברחובות.

 

למה בכלל שיעור פרטי ברחובות?

שיעורים פרטיים ברחובותובכן, חלק גדול מהקושי שנוצר אצל תלמידים בבית הספר היסודי, חטיבת הביניים והתיכון, ואפילו אצל סטודנטים באוניברסיטה, הוא קושי שנובע ממודל הלמידה הקבוצתית הפרונטלית המיושמת במערכת החינוך כולה. במודל זה, כל התלמידים תלויים זה בזה וכל תלמיד תלוי במערכת שבתוכה הוא לומד. אם המורה שהוקצה לכיתה אינו מיומן מספיק, אם לא הוקצה מורה קבוע, אם קצב הלימוד בכיתה הוא מהיר מדי או איטי מדי, כל אלה יכולים לפגוע ביכולת של התלמיד הבודד למצות את פוטנציאל ההישגים שלו. על כך אפשר להוסיף את האלמנט החברתי שמעסיק מאוד כל תלמיד הנמצא בכל זמן הלימודים בתוך מסגרת חברתית שמשפיעה עליו באופן ישיר, במיוחד בגיל ההתבגרות אבל לא רק.

שיעור פרטי הוא שיעור שבו יכול התלמיד ליהנות מלימוד אישי לחלוטין, לימוד שמבוסס על זיהוי הקושי הספציפי שלו וסגירת פערים בצורה נקודתית ללא תלות בשום דבר. מסגרת השיעור הפרטי היא גם מסגרת שבה נדרש התלמיד למידה רבה הרבה יותר של רצינות עם יכולת להתרכז בנושא הלימודים בלבד, ללא הסחות דעת חברתיות מסביב. בתנאים אלה, יכול כל תלמיד וכאמור, לא משנה באיזה מקצוע מדובר ומאיזו סיבה נוצר הקושי, לעבור תהליך מדהים של שיפור שלא ניתן לייצר באף מודל אחר, גם לא במודל הלמידה העצמאי.

אפרופו מודל הלמידה העצמאי, המחשבה שככל "שנחרוש" בבית על הלימודים כך נוכל להשיג ציונים טובים יותר בלימודים, היא מחשבה שנכונה עד גבול מסוים. דברים אלה נכונים כל עוד לא קיימים פערי ידע שמונעים מאיתנו להבין את החומר בצורה מלאה ויסודית. במקרים בהם קיימים פערי ידע כאלה, לא רק שה"חרשנות" לא תסייע לנו לשפר את ההישגים שלנו, אלא אף תסייע לקבע בתוכנו מידע שגוי ותמנע מאיתנו את היכולת לגלות את הידע שנדרש לנו באמת.

 

באילו מקצועות נכון ואפשר לקחת שיעורים פרטיים לשיפור ההישגים?

ובכן, התשובה היא ששיעור פרטי הוא הפתרון הטוב ביותר בכל המקצועות ובכל התחומים. כל עוד סביבת הלימודים שלכם היא סביבה קבוצתית, וזה כנראה המצב מן הסתם, שיעור פרטי יוכל לסייע לכם לשפר את ההישגים שלכם בצורה משמעותית ולא משנה באיזה מקצוע מדובר. שיעורים פרטיים ברחובות ניתנים בכל המקצועות לרבות מתמטיקה, סטטיסטיקה, חשבונאות, אנגלית, עברית, לשון, הבעה, תנ"ך, היסטוריה, אזרחות ואפילו בפסיכומטרי, מימון ומקצועות רבים נוספים הנלמדים בבתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים, תיכונים ואוניברסיטאות. ההסבר הוא שהקושי שלכם לא נובע מהמקצוע עצמו אלא מסביבת הלימוד שלכם ולכן לימוד של אותו מקצוע בסביבת לימוד אישית ופרטית יכול לשנות עבורכם את התמונה כולה. מן הסתם, ישנם מקצועות קשים יותר וקשים פחות וישנם מקצועות בהם ישנה נטייה גבוהה יותר להיווצרות קושי, אבל בסופו של דבר, זוהי סביבת הלימוד האישית שעומדת מאחורי היכולת של שיעורים פרטיים ברחובות לחולל שינוי דרמטי בהישגים הלימודיים שלכם.

 

איזה סוג של מורה מתאים לכם?

שיעור פרטי ברחובותבחיפוש אחר מורים פרטיים המציעים שיעורים פרטיים ברחובות, אתם תגלו שישנם שלושה סוגים שונים של מורים פרטיים: תלמידי תיכון מצטיינים, סטודנטים באוניברסיטה ומורים מקצועיים ומוסמכים. הנטייה הראשונית היא לבטל את האופציה של תלמידי התיכון ולהתמקד במורים הפרטיים המקצועיים ובמידה רבה זה גם נכון. יחד עם זאת, אתם לא יכולים באמת לדעת מיהו המורה שאיתו תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר. חלק ניכר מהלימוד במודל הפרטי מושפע מהכימיה שלכם עם המורה ומהנינוחות בה אתם לומדים איתו. ייתכן מאוד שדווקא תלמיד תיכון מצטיין יכול לענות לכם על כל פערי הידע המקצועיים וגם לספק לכם סביבה נינוחה ומהנה ללימודים וייתכן שדווקא מורה מקצועי, על אף היכולות המקצועיות שלו, יגרום לכם להרגיש תחושה לא נוחה של סמכות שאינכם אוהבים.

הדברים יכולים להשתנות ממקרה למקרה בהתאם לפערי הידע הקיימים, בהתאם למסגרת הלימודים שבה אתם לומדים ובהתאם לתקציב העומד לרשותכם. ככלל, תלמידי תיכון יגבו מכם את המחיר הנמוך ביותר ועד מורים מקצועיים שיגבו את המחיר הגבוה ביותר. יחד עם זאת, מחיר גבוה פר שיעור לא אומר שהעלות הכוללת של תהליך הלימוד הפרטי יהיה יקר יותר. כך למשל, אם תבחרו ללמוד עם תלמיד תיכון או סטודנט שגובה מכם מחיר נמוך פר שיעור, ייתכן שתזדקקו להרבה יותר שיעורים על מנת להשלים את התהליך הלימודי, לעומת מורה מקצועי שאמנם יגבה מכם יותר על כל שיעור, אבל בסך הכל יאפשר לכם להשלים את התהליך בהרבה פחות שיעורים, מה שגם יגזור עלות נמוכה יותר של התהליך כולו עד להשגת התוצאות המיוחלות.

ככלל, עדיף לפנות תמיד למורים מקצועיים ומוסמכים, אלא אם יש לכם המלצה קונקרטית על תלמיד תיכון או סטודנט שכבר הצליח לחולל שינוי אצל חברים לספסל הלימודים ואשר על השינוי הזה הם יכולים להעיד בעצמם. במקרה כזה, אתם בהחלט יכולים לנסות אופציה אחרת מתוך הבנה ששום דבר לא סופי וסגור, ותמיד תוכלו להחליף מורה מכל סוג לכל סוג.

 

האם זה נכון שהמחיר של שיעורים פרטיים ברחובות הוא גבוה יחסית?

ובכן, התשובה היא כן ולא. עלות שיעור פרטי נקבעת על פי סטנדרט ארצי מקובל, אבל יכולה בהחלט להשתנות בהתאם להיקף הביקוש ממנו נהנים המורים באזור מסוים ובהתאם לדמוגרפיה של האוכלוסייה המקומית. כך למשל, שיעורים פרטיים ברחובות יעלו בדרך כלל זול יותר מאשר בתל אביב ולבטח בצפון תל אביב, אבל יותר מאשר בפריפריה או בישובים קהילתיים קטנים. את המציאות הצרכנית הפשוטה הזאת, אפשר לייחס לכל סוג של שירות ומוצר ולא מדובר בעניין חריג. בכל מקרה, זה לא רלוונטי לכם שכן זה תמיד יהיה לכם עדיף יותר לבחור במורה פרטי המתגורר בקרבת מקום באופן שלא יהפוך את כל הנושא הזה של השיעורים הפרטיים למטלה קשה הכרוכה בנסיעות ארוכות ובזבוז זמן רב על נסיעות.

 

איך תבחרו מורה פרטי ברחובות?

שיעורים פרטיים מומלצים ברחובותובכן, הדבר הראשון שאתם רוצים להבין הוא שלא באמת תוכלו לדעת האם הבחירה שעשיתם היא בחירה נכונה עד שלא תשבו עם המורה לפחות לשיעור אחד ותוכלו לבחון את החוויה שלכם איתו. יחד עם זאת, ישנם מספר צעדים שאתם יכולים לנקוט על מנת להגביר מאוד את הסיכויים לבחירת המורה הנכון לכם ובכלל זה עבודה עם חברות גדולות המציעות מורים פרטיים בכל השיעורים ובכל רחבי הארץ, ומקפידות בעצמן על תהליכי סינון של המורים עוד לפני שהם מגיעים אליכם. תוכלו גם לערוך שיחה אישית עם המורה על מנת לבחון את הכימיה שלכם איתו והכי חשוב, תוכלו להיעזר בהמלצות של אחרים. המלצות אלה, חשוב שיגיעו מאנשים שלמדו עם אותו מורה ויכולים להעיד על השינוי החיובי שהשיגו בזכותו. המלצות מאנשים שמכירים מורים פרטיים הן לא רלוונטיות עבורכם וכך גם חוות דעת מקצועיות. אתם רוצים להתמקד אך ורק בהמלצות שאתם מקבלים מאנשים שעברו תהליך לימודי פרטי עם המורה הפרטי ויכולים להעיד בגוף ראשון על התוצאות שהשיגו בזכות המורה שבחרו.

ידיד המרכז למורים פרטיים הוא אחד המרכזים הגדולים ביותר בישראל למורים פרטיים, המנהל מאגר של מורים פרטיים בכל המקצועות ובכל רחבי הארץ. המורים הפרטיים העובדים עם מרכז ידיד נבחרים בקפידה רבה על סמך שורה של קריטריונים שמיועדים להבטיח את הרמה המקצועית של המורה הפרטי. יחד עם זאת, ייתכן בהחלט שתבחרו מורה מקצועי שנותן שיעורים פרטיים ברחובות, ותגלו שאתם לא מתחברים אליו ברמה האישית. במקרה כזה, תוכלו שוב להיכנס למאגר של ידיד המרכז למורים פרטיים ולבחור לכם בקלות ובמהירות מורה אחר. עבודה עם מרכז ידיד מבטיחה לכם למעשה את כל ההיבט המקצועי של המורים הפרטיים כשלכם רק נותר לוודא שאתם מסתדרים עם המורה ברמה האישית ועל פי הצורך יכולים להחליף אותו בכל עת.

 

 

שיעורים פרטיים בחריש

  לא משנה באיזה מקצוע מדובר ולא משנה מהן הסיבות לכך – אם אתם מרגישים קושי במקצוע כלשהו או בכמה מקצועות במקביל, הפתרון הטוב ביותר

שיעורים פרטיים בתל-אביב

  לא משנה באיזה מקצוע מדובר ולא משנה מהן הסיבות לכך – אם אתם מרגישים קושי במקצוע כלשהו או בכמה מקצועות במקביל, הפתרון הטוב ביותר

שיעורים פרטיים בעומר

  לא משנה באיזה מקצוע מדובר ולא משנה מהן הסיבות לכך – אם אתם מרגישים קושי במקצוע כלשהו או בכמה מקצועות במקביל, הפתרון הטוב ביותר

שיעורים פרטיים בקריות

  לא משנה באיזה מקצוע מדובר ולא משנה מהן הסיבות לכך – אם אתם מרגישים קושי במקצוע כלשהו או בכמה מקצועות במקביל, הפתרון הטוב ביותר

שיעורים פרטיים ביפו

  לא משנה באיזה מקצוע מדובר ולא משנה מהן הסיבות לכך – אם אתם מרגישים קושי במקצוע כלשהו או בכמה מקצועות במקביל, הפתרון הטוב ביותר

שיעורים פרטיים בגני תקווה

  לא משנה באיזה מקצוע מדובר ולא משנה מהן הסיבות לכך – אם אתם מרגישים קושי במקצוע כלשהו או בכמה מקצועות במקביל, הפתרון הטוב ביותר